• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

God kväll!
    Mer Molo nyheter någonstans?

• Plummy

Camellis skrev 2009-01-09 22:54:46 följande:

Ja nu har det dykt upp fler. Veras hus har, och så nån till som jag inte kommer ihåg. Surprise!
    Ok
    Har du beställt nå't hittills?
  • Plummy

Camellis skrev 2009-01-09 23:03:21 följande:

Bara det jag beställde igår, och jag vet ff inte om jag kommer få det. :-/ Suiten och tröjan med röd/vit-randiga ärmar (dalmatiner båda två). Du då?
    Suiten m. rosa kantband? Tröjan m. stjärnärm? (till H?)
    Jag kan inte shoppa ett DUGG förrän det trillar in nya pengar på kontot..snaark!!
  • Plummy

Camellis skrev 2009-01-09 23:10:19 följande:

Nä, det blev blå kantband. Såg inte rosa förrän idag, och nu vet jag ju inte om jag kommer få från EST så jag kan inte skicka efter den. Nej, inte tröjan med stjärnärm, utan röd/vit-randig ärm (annacill har den), den är till Ellen. Har inte hittat nån tröja till Hugo än. Jag får in nya pengar nästa vecka för auktioner på T, så då ska jag köpa lite mer.
    Aah.. Skulle lagt ut lite jag med, men vår kamera är spårlöst försvunnen efter flytten/julen!! Icke bra!
    Näe, nu måste jag sova..
  • Plummy

Tjollabolla skrev 2009-01-10 21:35:37 följande:

Inte vad jag har sett tyvärr...Det står på sidan att Molos t-shirts är små i storlek... Då kommer inte Milo kunna ha baby 92
    Vad trist! Vilken t-shirt var det du hade velat ha?
  • Plummy

Tjollabolla skrev 2009-01-10 21:38:17 följande:

Vovvisar
    Ok

Har du shoppat nå't från nya Molo kollektionen då?
  • Plummy

Stormis skrev 2009-01-10 21:57:11 följande:

God kväll! Kikar in en snabbis i bt. Hittade Småfolk för halva priset idag. Jösses vad glad jag blev! Inte massor att välja mellan, men ändå!
    Åh vad roligt! Var då?
  • Plummy

Tjollabolla skrev 2009-01-10 21:53:16 följande:

Inte än Troor jag har fått en vovvesuit i 92 reserverad iaf så jag är glad för det så länge! Känns som att det är vovvarna som tar slut fortast. Du då?
    Nej inte ännu..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12