Inlägg från: LykkeLee |Visa alla inlägg
  • LykkeLee

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Vet inte var jag ska fråga så jag frågar här.. Hur gör man för att lägga in bilder i BT??

• LykkeLee

Jag är mest såld på småfolks kläder.. tycker dom är sååååå fina.. jag har hört att Molos kläder tappar färgen så fort.. jag har inte från Molo men jag funderar på att köpa.. men hur tycker ni att dom är i färgbeständighet??

• LykkeLee
    Stormis skrev 2009-01-10 21:57:11 följande:
    God kväll! Kikar in en snabbis i bt. Hittade Småfolk för halva priset idag. Jösses vad glad jag blev! Inte massor att välja mellan, men ändå!
    Småfolk till halva priset var?? PÅ nätet??
  • LykkeLee
    Stormis skrev 2009-01-10 22:03:50 följande:
    På En Trappa Ner i Varberg, ingen nätbutik. Smultron - hade de helvovvar i tröja på Gula hästen (baby)?
    Nehe.. *suck*.. fast kanske lika bra det.. annars hade jag väl storshoppat! Jag bor ju i en liten skitstad där vi inte har några butiker alls nästan så "risken" för att jag shoppar loss här hemma är likamed obefintlig...
  • LykkeLee

Tänk att jag har redan en hel garderob åt min bebis som inte ens är född än.. haha.. ändå vet jag inte vad det är för kön.. så tänk er hur tossig jag ska bli när jag får handla mer "könsinriktat". Längtar så...*duckar för ev påhopp för min extremt politiskt inkorrekta längtan*

• LykkeLee

Nu har jag provat att lägga in bilder i BT men det går inte.. Ni kan titta i mitt galleri istället under mappen "till bebis" vilka söta Ida T dressar jag köpte

• LykkeLee
    Incommunicado skrev 2009-01-11 12:50:12 följande:
    är det den här ärtgröna du har:
    Hjälp vad snygg den svarta var!!! Vad är det för nåt??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12