• Pejo

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Var inte inne på datorn igr o ipps vipps har man missar 155 sidor Hur hinner ni?

• Pejo

Jag gillar suiyen med gamla bilar eller vad den heter, hundarna är med supersöta!! Hundarna är ju verkligen i stil med kossorna ´.. jättehärlig!

• Pejo

Jag gillar suiten med gamla bilar eller vad den heter, hundarna är med supersöta!! Hundarna är ju verkligen i stil med kossorna ´.. jättehärlig!

• Pejo

Ni har sett väl redan sett slutrea priserna på lpl va?

• Pejo

Lite OT -
    Många som ska till POP imorgon när de startar 50% + ytterklädesrean?
    Tänkte ta mig en sväng dit o kolla om man hittar ngt intressant, förmodar att det är rätt så utplockat!

• Pejo
    Duntoffla skrev 2009-01-24 19:39:01 följande:
    Finns bilder i BT. OT Nanook-shopping inför nästa år samt lite Molo
    Vilka fina nanook kläder till superpris! Var hittade du denna utförsäljning? Var det på hemmaplan eller på nätet?
  • Pejo
    jacao skrev 2009-01-26 12:53:32 följande:
    Kommer ihåg hur svårt det var att hitta kläder som passade på såna där små (mina två minsta är födda 5-6 veckor för tidigt). Har tyvär inga tips på var du kan hitta så smått... Lindex stl 50 funkade hyfsat till Greta, de var ganska små i stl, då iaf.
    Lindex har även stl 44
  • Pejo
    SmillaMilla skrev 2009-01-26 21:17:20 följande:
    Någon som varit på pop o vet om de rear överdragsbyxor/overall?
    Japp overaller börjarde den 21/1 med 30%, vet inte med överdragsbyxor.
  • Pejo

Måste med berätta om mina fynd.

Var inne i Trelleborg idag på Vilda Vera.
    De hade mkt 50% på småfolk o ej sikke lej samt en del 70%.

Köpte en småfolk bodysuit med blommor o rosa kantband stl68, 1 mörkgrön äpplebody stl 56, 1 st esl body med pelikaner i stl 80 samt 1 st body esl blå med kissekatt på stl 80 - Allt för 200 !!!

Härligt! Blev sååå glad för mina fynd.
    Men som sagt de hade fina tjejkläder samt en del småfolks grejor på 50% Bland annat verktygströjan o gammalbiltröja.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12