• Booble

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

En fråga......

Vet någon hur Mini A Tures vinteroveraller är i storlek? Rymliga/små?
    Melvin är ca 98 cm lång nu, blir storlek 104 till nästa år för litet tror ni? Nästa storlek är 116 men det måste bli alldeles för stort?

♥ Melvin ♥ 20060130 ♥ booble.bilddagboken.se/www.booble.blogg.se
  • Booble
    Nova76 skrev 2009-01-12 11:44:50 följande:
    har en Molo 104 och sen köpte jag en en Miniature 104 från kalendershopping som jag tänkte ha nästa år. Jag jämförde dem för ett tag sen. Ungefär lika stora. Hannes är 98 lång nu och i Molon är det gott mått. Så antagligen kan han ha både Molon och den andra nästa år... Tror/hoppas jag!
    Tack för svar!!
    ♥ Melvin ♥ 20060130 ♥ booble.bilddagboken.se/www.booble.blogg.se
  • Booble

Kanske inte nyheter för er men såg att Krumelur uppdaterat med lite MOLO news.

• Booble

Ursäkta OT.... men
    ängeln83 var har du köpt de svarta Puma skorna??

• Booble

ängeln83 skrev 2009-02-16 20:12:17 följande:

Det hoppas jag också Är så glad att Molo äntligen tagit sitt förnuft till fånga och börjat göra t-shirts i baby storlek också
    Baby t-shirts har de gjort i flera år!
  • Booble

ängeln83 skrev 2009-02-16 21:06:52 följande:

Har dom? Det har nog inte jag sett innan?
    Förra året hade de ju verktyg och småbilar, mönstrade ärmar och något tryck i fram t.ex.
  • Booble

SmillaMilla skrev 2009-02-24 22:06:06 följande:

Någon som har tips på snygga vuxen kläder? Alltås en hemsida. Behöver lite nya vardagskläder.
    www.mandeldesign.se
  • Booble

Kikar in och hoppas någon kan hjälpa mig ang storlek på de nya MOLO softshell jackorna...? Hur är de i storlek?
    Om man använder 98 på MOLO tröjor funkar det på jackan också eller måste jag ta 104??

• Booble
    Buttelina skrev 2009-03-04 23:43:15 följande:
    jag tror nästan du ska ta 110. har hört attde är små och smala. fråga i tjollabollas gästbok
    Tack för svar!!
  • Booble

Vet att jag läste en innermåtts tabell över nya MOLO skorna här inne igår men hittar inte inlägget nu.... någon som sitter på den som kanske vill klistra in den igen?

• Booble
    Smultronhjärta skrev 2009-03-05 21:18:52 följande:
    Finns på Okidokis sida
    TACK!!
  • Booble

Vilka mysiga bebisbilder det var härinne ikväll!!

Undrar om någon sett den blåa MOLO softshell jackan i någon svensk shop eller butik???

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12