Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Jag köpte snäckans hos BOMBOM i Malmö.

Plummy skrev 2009-01-12 14:46:29 följande:
    Vill verkligen ha dessa strumpbyxor i 80/86 men hittar dem ingenstans!! Någon som sett dem i nå'n webbshop eller irl butik??www.luckylittleme.se/product.asp...
  • karmasus

80/86

Plummy skrev 2009-01-12 14:56:33 följande:
    karmasus skrev 2009-01-12 14:55:13 följande:
    Vilken strl?
  • karmasus

De hade rätt mycket av alla strumpbyxor. Ingen rea. (vet inte om de har det nu)

Plummy skrev 2009-01-12 15:05:50 följande:
    karmasus skrev 2009-01-12 15:04:16 följande:
    Fanns det många kvar? Var de på rea?
  • karmasus

Hej tråden =)

Kasseras gör det nog inte, men det produceras aldrig. Jag har köpt från provkollektionen och vissa plagg har jag inte sett ute i butikerna sen eftersom inköparna inte tog in dem i sina butiker.

ÖNadja skrev 2009-01-14 20:54:50 följande:
    Inte många här inne som är imponerade av camo, de är ju så synd att dom förstört hela printet med det.Pratade med en butik idag som väntar in sin första leverans Molo, frågade hon om det kommer att komma nåt dalmatinlinne till kille och då sa hon att när molo har visat sin nya kollektion så producerar dom bara det som dom får mest beställningar på, resten kasseras!
  • karmasus

nä nu vill jag beställa vovvar jag med!

Var hittar jag en bodysuit med dalmatiner och blå kantband.. gärna fraktfritt (storlek 80).

Nån som kan säga det på rak arm? (poppilopp har inte)

• karmasus

ja, får köpa den om jag inte hittar fraktfritt någon annanstans.

lillronya skrev 2009-01-16 10:54:22 följande:
    Den finns på funkybaby iaf.Men varför är suitsen dyrare där än på andra ställen?
  • karmasus

tack
    kanske borde jag ta mig till bombom... finns risk att jag handlar mer då :o

Tindrisen03 skrev 2009-01-16 10:57:29 följande:
    Fraktfritt är det väl bara Matador som ahr just nu och de har den ju inte. Mysgrodan har den till 29 kr och fraktfritt över 499 kr
  • karmasus

Hallå tråååden! =)
    någon som köpt Katvigs velourjacka + byxa och kan lägga upp en söt bild i bt? (gärna rosa/röd)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12