Vi som shoppar danska barnkläder del 12
Vilken ska man välja av mysgrodan och annacill? Vilka är era erfarenheter? :)
Vilken ska man välja av mysgrodan och annacill? Vilka är era erfarenheter? :)
Tack för era svar! Beställde precis en tröja från annacill :D
En fråga till, vilka danska shoppar har fått in nya molo?
En fråga till, vilka danska shoppar har fått in nya molo?
Vart ligger Vildänglar? *nyfiken*
Hej allihopa. Har en storleksfråga som jag hoppas kunna få hjälp med. Min dotter är född den 5:e oktober, väger nu 5700g och är 57cm lång. Hon har 62/68 nu. Tänkte köpa en mololurv att ha till våren men vilken storlek ska jag satsa på? 68 eller 74?
Tjollabolla: Tack så mycket!! :D
Beställde denna igår: www.elvasmatroll.e-butik.se/Elvasmatroll/images/shop/mlo2190-2.jpg men har ju inte sett den live. Ingen som har bilder på den? Eller är det ingen som köpt den? Hehe. Hoppas den är fin iaf.
Puffar min fråga lite.. :)
Beställde denna igår: www.elvasmatroll.e-butik.se/Elvasmatroll/imag... men har ju inte sett den live. Ingen som har bilder på den? Eller är det ingen som köpt den? Hehe. Hoppas den är fin iaf.
Fick hem fjärilströjan med pärlplatteärmar och den ljuslila lurven idag.. WOW säger jag bara. Jag är kär!
isako: vart finns den rean? finns det bara den eller fler?`så jag inte norpar den från dig.. har ju en tös i samma ålder :)
Dalmatinerna med stjärärmar.. finns den i 110/116?
Ser att ni snackar Kavat. Köpte ett par till sonen på Salamander (?) vid Barkarby Outlet, iof innan jul men de hade 269:- för alla skor! Tycker det var ett väldigt bra pris för Kavatskor. Vet dock inte om några finns kvar.
Ser att ni snackar Kavat. Köpte ett par till sonen på Salamander (?) vid Barkarby Outlet, iof innan jul men de hade 269:- för alla skor! Tycker det var ett väldigt bra pris för Kavatskor. Vet dock inte om några finns kvar.
vart får ni tag på molo-skor? genom isako?