• regret

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Vilken ska man välja av mysgrodan och annacill? Vilka är era erfarenheter? :)

• regret

Tack för era svar! Beställde precis en tröja från annacill :D

• regret

En fråga till, vilka danska shoppar har fått in nya molo?

• regret

En fråga till, vilka danska shoppar har fått in nya molo?

• regret

Hej allihopa. Har en storleksfråga som jag hoppas kunna få hjälp med. Min dotter är född den 5:e oktober, väger nu 5700g och är 57cm lång. Hon har 62/68 nu. Tänkte köpa en mololurv att ha till våren men vilken storlek ska jag satsa på? 68 eller 74?

• regret

Fick hem fjärilströjan med pärlplatteärmar och den ljuslila lurven idag.. WOW säger jag bara. Jag är kär!

• regret

isako: vart finns den rean? finns det bara den eller fler?`så jag inte norpar den från dig.. har ju en tös i samma ålder :)

• regret

Dalmatinerna med stjärärmar.. finns den i 110/116?

• regret

Ser att ni snackar Kavat. Köpte ett par till sonen på Salamander (?) vid Barkarby Outlet, iof innan jul men de hade 269:- för alla skor! Tycker det var ett väldigt bra pris för Kavatskor. Vet dock inte om några finns kvar.

• regret

Ser att ni snackar Kavat. Köpte ett par till sonen på Salamander (?) vid Barkarby Outlet, iof innan jul men de hade 269:- för alla skor! Tycker det var ett väldigt bra pris för Kavatskor. Vet dock inte om några finns kvar.

• regret

vart får ni tag på molo-skor? genom isako?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12