Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Någon vänlig själ som kan hjälpa mig?Letar efter Katvigs midiappletröja...Den svarta med gula knappar i halsen...Någon som sett den nånstans i strlk 128 eller större??Gärna på reaKyss

• Love Isac
    Emeli Johanna skrev 2009-01-12 13:59:10 följande:
    klkids har den på reaLove Isac skrev 2009-01-12 13:46:16 följande:
    Ja men tyvärr bara upp till strlk 104...LedsenTack ändå!Glad
  • Love Isac

Butte:Har du  varit på BomBom?Bra rea?Större storlekar...128 tex..Inboxa mig gärna,ska iväg ett tag nu och jag antar att här hinner skrivas ett "par" sidor innan jag loggar in nästa gång!!FlörtTjingeling...

• Love Isac

En liten fråga...hur är shampoodle i strlk?Väldigt stora?Kan min kille som har 122/128 i vanliga fall,ha en shampoodle i 110?Eller är jag optimist då?

• Love Isac
    lillronya skrev 2009-01-25 08:46:45 följande:
    Svårt att säga.. Jag tycker de nya är lite stora, men kanske inte såå stora.Kan inte hjälpa dej, tror jag.
    ok..tack iaf!
    Någon annan?Jag tänker på den svarta som finns på rea nu!
    Finns den dressen bara i upp till 110?
  • Love Isac
    SmillaMilla skrev 2009-01-25 09:08:51 följande:
    Love Isac skrev 2009-01-25 08:44:13 följande: Vi har av den gamla modellen, sonen är 116 lång o han kan inte ha sin i stl 110. Och han är smal. Så nä jag skulle säga att du är vädligt optimistisk
    Jag jag misstänkte nog att jag var lite väl optimistisk!!jaja...då sparar man ju dem pengarna...får väl snusa upp något annat att shoppa!Flört
  • Love Isac

En liten fråga till proffsen..Hoppas någon kan svara!GladMolos vinterjacka...hur är den i strlk?FundersamDen med luva..

ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Love Isac
    Nogula skrev 2009-02-02 20:28:41 följande:
    Jag har en som är köpt förra vintern så jag vet inte om de är precis lika stora i år.men den vi har är i alla fall väl tilltagen i storlek. Kanske inte så mycket i ärmlängden, men på bredden. Min smala 9-åring som väger 20 kg har den, men den är egentligen alldeles för bred för henne.
    Ok...tack för svar...Vilken storlek har du till din 9-åring?
  • Love Isac
    Love Isac skrev 2009-02-02 20:30:43 följande:
    Ok...tack för svar...Vilken storlek har du till din 9-åring?
    puffar till Nogula..
  • Love Isac
    Nogula skrev 2009-02-02 20:45:08 följande:
    128, men hon är en liten 9-åring
    Tusen tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12