Inlägg från: Flerbarnstokan |Visa alla inlägg
  • Flerbarnstokan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

vet tyvärr inte byxornas namn men hade tagit samma strl som i bodyn.

• Flerbarnstokan

loveliva - om hon har klåda bör ni be om tavegyl också. för vissa funkar det inte så bra men när min son fick stora allerginfall var det jättebra för oss. antihistamin.

• Flerbarnstokan

Vet att många inte är så glada på hippokids, men jag har en fråga. Har hittat en sak där jag vill ha och den ligger under reafliken men det finns inget reapris på den (bara ordinarie som den alltid har kostat)! Och på startsidan står bara 30-50% rea. Hur vet man då hur mkt den kostar? Har alla fått sina saker nu så att lagersaldot är uppdaterat?

• Flerbarnstokan

Linnea och Kevin - tror att det var många som handlade och hon han inte behandla bestälningarna och lagret uppdaterades aldrig så många ex som betalade med kort fick ju pengar reserverade från kontot och så dröjde det mkt länge innan hon hörde av sig och satt tillbaka pengar etc. jag handlade inte då så rätta mig någon om jag har fel...

• Flerbarnstokan

Bor ca 3 mil från Veras hus men har tyvärr inte bil på dagarna då sambon pendlar så det är inte ofta jag kan ta mig dit... tyvärr...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12