Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Någon som har Molos velourbrallor (de med lång mudd)? Hur är de i storlek? Är midjan reglerbar/knytsnöre, eller "bara" mudd?

Sen måste jag fråga vilken affär ESD (tror jag det var) är? *trög*

• Innerjoin

Emmis! Kolla igeom länkarna i TS - det har jag gjort, och jag tyckte jag hittade massor i de storlekarna (fel för mig), men nu kommer jag förståss inte ihåg just var ...
    Fleecarna är jättesköna, och poppis här! Används jättemycket.

• Innerjoin

LA Woman, du som också har en lite större tjej! Såg du om den söta topen med blommor och blå kantband (den som är till vä om vovveklänningen på bild nr 3 inlägg nr 1562 i bildis) fanns i strl 140 (om nu B&R tar in så stora strl?)

• Innerjoin

Hur är Molos linnen i strl? Tänker mest på längden i livet....Hade hoppats att Batinki skulle tagit hem 140 i Dalmatinerlinnet, men icke....Funderar nu om det kan gå med 128...

• Innerjoin

Innerjoin skrev 2009-01-18 14:14:37 följande:

Hur är Molos linnen i strl? Tänker mest på längden i livet....Hade hoppats att Batinki skulle tagit hem 140 i Dalmatinerlinnet, men icke....Funderar nu om det kan gå med 128...
    Kanske någon tom som har ett 128 och mäta *ber snällt*
  • Innerjoin

Linnea och Kevin skrev 2009-01-18 14:39:51 följande:

Innerjoin skrev 2009-01-18 14:14:37 följande:
    Nån som skrev att de är jättesmala och långa.
    Oki, tack ni som svarat! Det kanske kan funka då...Dottern är ju smal, det är längden isf. Har mailat både krumelur och Batinki nu och frågat om måtten.
  • Innerjoin

Fasen med! Nu fick jag Ha-begär efter pärlplatteleggings till min stora tjej! *ditt fel LAWoman* Någon som sett i strl 140?

• Innerjoin

Någon som vet om Dalmatinerlinnet finns NÅGONSTANS i strl 140? Har mailat med både Krumelur och Batinki, och båda har sagt att de ska komma in igen i 140 - Krumelur skulle maila mig då, men har inte det.....

• Innerjoin
    Nogula skrev 2009-04-08 10:01:02 följande:
    Nån som har den turkosa lurven med röd kant? Har ju beställt den till Nora, men skulle gärna se bild på den Var ju tveksam om vilken storlek jag skulle ta till henne eftersom hon ofta ha 128-134 i överdelar. Efter att hon prova lillebrors luv i strl. 116 och den nästan passade i ärmlängde, men bara var lite kort på längden så blev det strl. 128 till slut. 140 hade hon ju drunknat i
    Ingen bild...Men jag har en lurv till min långa dotter på 8 år - hon är ca 143 cm lång , hon har strl 140 och den är ganska rejäl på henne. Så 128 blir nog jättebra till din tjej!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12