Vi som shoppar danska barnkläder del 12
Någon som har Molos velourbrallor (de med lång mudd)? Hur är de i storlek? Är midjan reglerbar/knytsnöre, eller "bara" mudd?
Sen måste jag fråga vilken affär ESD (tror jag det var) är? *trög*
Någon som har Molos velourbrallor (de med lång mudd)? Hur är de i storlek? Är midjan reglerbar/knytsnöre, eller "bara" mudd?
Sen måste jag fråga vilken affär ESD (tror jag det var) är? *trög*
Hur är de kortärmade Molotoparna i strl?
Som denna: www.batinki.e-butiken.se/resize.aspx&w=250&s=batinki
De långärmade med knapp är ju ganska stora....
Emmis! Kolla igeom länkarna i TS - det har jag gjort, och jag tyckte jag hittade massor i de storlekarna (fel för mig), men nu kommer jag förståss inte ihåg just var ...
Fleecarna är jättesköna, och poppis här! Används jättemycket.
LA Woman, du som också har en lite större tjej! Såg du om den söta topen med blommor och blå kantband (den som är till vä om vovveklänningen på bild nr 3 inlägg nr 1562 i bildis) fanns i strl 140 (om nu B&R tar in så stora strl?)
Åhh, denna var ju fiin:
i11.ebayimg.com/07/i/001/2b/21/2012_1_sbol.JPG
och denna:
i5.ebayimg.com/02/i/001/2b/21/2a13_10.JPG
Hur är Molos linnen i strl? Tänker mest på längden i livet....Hade hoppats att Batinki skulle tagit hem 140 i Dalmatinerlinnet, men icke....Funderar nu om det kan gå med 128...
Innerjoin skrev 2009-01-18 14:14:37 följande:
Linnea och Kevin skrev 2009-01-18 14:39:51 följande:
Fasen med! Nu fick jag Ha-begär efter pärlplatteleggings till min stora tjej! *ditt fel LAWoman* Någon som sett i strl 140?
Någon som vet om Dalmatinerlinnet finns NÅGONSTANS i strl 140? Har mailat med både Krumelur och Batinki, och båda har sagt att de ska komma in igen i 140 - Krumelur skulle maila mig då, men har inte det.....
Molofleecarna i denna modellen/materialet: www.oki-doki.se/show_product_pictures.asp Hur är de? Blir de tufsiga/fula snabbt?
Åh, vad nöjd jag är!!! Knep denna på "Köp Nu" för 250:-
images.tradera.com/069/79280069_1.jpg
Som ny!! Så himla fin