Inlägg från: Magda78 |Visa alla inlägg
  • Magda78

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hoppar också in i denna tråden nurå.
    Bra att du fixar Butte!

Nu är det dock matdax här för alla hungriga barn - på återseende!

• Magda78

ängeln83 skrev 2009-01-12 17:41:14 följande:

Lite Molo o Småfolk, kommer strax bilder i BT.
    Fina kläder i bt!!!
    Vad har du för stlk i Molo till Liam (tänkte då på tröjorna), speciellt de nya. Jag köper 92 till mellantjejen men det känns som att det snart kommer att bli på gränsen. Kort om de bara kan användas ett par månader innan de är urväxta eller ännu tråkigare att man beställer och så är de för små (visst, det går ju att byta men då blir det lite krångligt och onödigt dyrt med frakt o så)
  • Magda78

melizza skrev 2009-01-13 10:15:19 följande:

man kan maila o fråga efter det du önskar och dem svarar supersnabbt och skickar med för 29 kr frakt....kanonbra service i den butiken måste jag säga
    Håller med! De är verkligen super!
    De är snabba på att svara på mail och leveranserna fungerar jättebra - rekommenderas!
  • Magda78
    LA Woman skrev 2009-01-13 11:52:51 följande:
    Nu la jag in lite livebilder i BT Postis har kommit också så jag får väl helt enkelt fram med kameran igen
    Underbara kläder på fina barn!
    Vad har du för stlk på kläderna? 92?
  • Magda78

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 13:02:55 följande:

och EST Ja den ska jag börja köra med jag åxå...  Som Madagaskars "bara lee och vinka, le och vinka"  Blunda och betala, bara blunda och betala
    Otroligt bra
  • Magda78

gosmamman skrev 2009-01-13 13:25:54 följande:

Hallå i tråden! Tar pluggpaus innan jag ska hämta barnen på dagis. LA woman- guud så sötdin tös var i nya klänningan (vad kallas printet?) Även randiga hundar var jätte fräch. Min sambo kom hem och chockade mig idag, han hade ett ärende i västerås och då gick han in på moa&max oxh köpte en varsin VV klänning till töserna på rea. Dom var inge speciella, men jag tyckte det var bra ändå. Det var deras enkla bommuls klänningar utan ärmar med ficka på magen, en röd till bebben och vinröd till storasyster.
    Gullig sambo - alltid roligt/trevligt med överraskningar!
  • Magda78

Jag köpte precis älgleggingsen i 98 till min tjej som blir 2 år i mars och de byxorna sitter nog som "Buttes" 110:or. Så ska jag råda dig så skulle jag köpa 104 till din tjej. Tråkigt om de blir för små på än gång...

• Magda78
    LA Woman skrev 2009-01-13 13:44:04 följande:
    Vilken härlig bild!!!! Fångad i flykten
    Precis vad jag tänkte när jag såg bilden
  • Magda78

Everlonn skrev 2009-01-13 13:53:33 följande:

Bild på min lilla i Bt, sitter på elementet i fönstret som vanligt! Typ enda stället hon är stilla i mer än 2 sekunder
    Åh, men såå fiint!
    Den där tröjan är det helt kört att få tag i nu va? Ja, om den inte skulle dyka upp på T då förståss? (men annars tänkte jag om kanske, kanske den finns kvar i någon shop? Stlk 92)
  • Magda78

siciliana skrev 2009-01-13 13:57:50 följande:

Det finns ingen rabattkod på matador just nu va?
    Nä, inte vad jag vet men det är å andra sidan ett av två ställen som fortfarande har fraktfritt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12