Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Åhhhh vilka underbara bilder ni lagt in i bt! super duper dunderfint!!!!

• SmillaMilla

God morgon.

Här är vi fortfarande sjuka, så hinner inte kommentera era superfina bilder i bt. Men jag bidrar däremot med två

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-01-10 08:38:14 följande:
    Morning.Ååååh, fiiiiina pingusarna, o byxorna var ju super fina till. Hoppas ni kryar på er snart.
    Tackar tackar
    maugu skrev 2009-01-10 08:41:11 följande:
    God morgon och snygg kombo--nu måste jag leta pingisar i rosa förstås Här är vi oxå fortfarande förkylda..suck..
    ha ha ja det tycker jag absolut att du skall göra.
  • SmillaMilla
    loveliva skrev 2009-01-10 09:08:33 följande:
    God morgon Här har vi haft en lite sovmorgon efter en natt med kruppanfall Lilla Melker vakande kl 02 och skällde som en hund och hade 40 graders feber. Men han blev lite bättre efter frisk luft och ipren. Men huuaa vad otäckt det är när de piper så.Helle -- Jag tycker också att raw light är snyggare, och 104 blir nog bra till din kille. Love är 104 cm och han har haft stl 104 länge nu.ängeln -- Hoppas ni får en trevlig shoppingtur !!!!smilla -- Fina söta Svea i pingviner !!!!!!!!!
    Tackar. en sjuk svea är det på bilden dock
  • SmillaMilla

Preggi: underbara byxor på söt tjej!

Loveliva:Söta hilda då. Men vad är det för prickar stackarn fått?

• SmillaMilla
    gosmamman skrev 2009-01-10 10:46:00 följande:
    seadwarf-fin kombp med småfolk och pop på lillansmillamilla-jättefint med pingviner och prickar ihop
    ja men visst var det! Kul när man hittar lite matchningar i lådan, dördelen med att "bara" ha molo kläder.
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2009-01-10 10:50:00 följande:
    ja men visst var det! Kul när man hittar lite matchningar i lådan, dördelen med att "bara" ha molo kläder.
    dördelen=fördelen
  • SmillaMilla
    loveliva skrev 2009-01-10 10:50:48 följande:
    Tack Prickarna har hon haft i 4 veckor nu. Vi vet inte vad det är, men misstänker allergi av nåt slag Ska klaga lite eller mycket på sjukvården jag också då.Har försökt få en tid för detta sedan 21 dec nu, men har bara blivit tillsagd att vi ska avvakta. I onsdgs var vi hos bvc läkarn som skrev ut mjukgörande salvor. Tack så mycket !!!!  Han sa att hon är torr. Hon är INTE torr !!! Han kände inte ens på hennes hud. Fick en remiss till allergi mottagningen efter mycket tjat. Så jag ringde igår och frågade varför vi inte fått komma denna veckan.Då säger hon att vi är uppsatta på en tid i slutet av februari Blev liiiiiite arg & ledsen då kan jag säga. Så nu har vi fått en tid på onsdag, bra att bli arg ibland Men det är inte klokt att man ska behöva bli arg och nästan hota sig till en utredning.
    nej men fy vad jobbigt!

åhhh nu kommer jag inte på ordet, men vad heter det nu då? sådana här utslag som ofta kommer runt munnen, skabb typ.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-01-10 11:09:16 följande:
    Smilla- Söt Svea i pinvinger! Prickarna är superfina till.Loveliva- Söta Hilda! Preggi- Vad fina dalmatinerna är på M!
    tack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12