• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Rååsa Bubblan!! Jag vann din bok idag! Jag är JÄTTEGLAD! Men om det är problem att få tag i mig så är det bara mitt grafik kort som har gått sönder i datorn.. Det strular mycket för mig. Jag vill gärna betala så fort som möjligt innan något händer men skulle datorn gå sönder så är det inte för att jag inte vill betala eller jag inte har några pengar eller dylikt..Blev så glad att jag lyckades ta mig inpå tradera när det var fem minuter kvar på boken..

Godkväll i tråden måste jag oxå säga.
    Jag har inte läst på LÄNGE nu och ingen koll på någonting...Ska se om jag kan läsa tillbaka lite grann...

• Flock

Jag är kär!!! I dalmatinersuiten!!!! Vill ha, vill ha, vill ha och det bästa är att mannen i mitt liv oxå tyckte den var superfin! Vad roligt att molo har kommit med nytt nu. Jag har ju missat allt..

• Flock

Hej!

Nu är jag tillbaka igen efter flera dagars reparation på datorn. Fy, vad tråkigt det är när den inte fungerar!

Det första jag gjorde var att buda hem den här:: www.tradera.com/auction/auction.aspx

Jag kör med lite gammalt fortfarande. Jag har inte hunnit att se de nya molosarna tillräckligt för att beställa ännu.

• Flock

Fantastiska Skatt och lillronya: Tackar

Sitter och försöker installera alla program som fattas nu. Vilket jobb! Vi sitta hos er och ströläsa och längta efter molosar istället!

La Woman: Vilket fin klänning!JÄTTEFIN!!!

Lillronya: E ser lika busgo ut som alltid! O lilla sessan, söt o go hom med!

• Flock

Godmorgon!

Nu är jag här igen, får se hur länge det blir denna gången. Förra veckan var datorn på lagning tre gånger!

Igår blev jag med denna www.tradera.com/auction/auction.aspx

Var på en liten shoppingrunda i fredags. Blev spacelinne, nya stjärnlinnet med ränder på baksidan, petrolfärgad katvig tröja och en riktigt fin sommargul tröja från ej sikke leg med en tupp framtill. Tyvärr, kan jag inte förminska mina bilder så ni kan inte se bilder. Hoppas jag får rätt på min dator snart.

• Flock

Hej hej i tråden!

Lillronya: Vilken discoställning A har! Riktig sötlisa!!! Tyckte setet var väldigt fint ihop!

Smillamilla. Så söt Svea är i katvigtröjan!

Igår ropade jag in denna på T: www.tradera.com/auction/auction.aspx
    Jag måste börja sälja snart.Pengarna på T-kontot är slut

Hur ser man skillnad på nya o gamla regnbågar?? *Nyfiken*

• Flock

Buttelina skrev 2009-01-30 13:12:13 följande:

OJ VILKENT fynd!!
    Ja, det känns så! Har varit så sugen på de printet länge!
    Så fin din Alexander va' i det orange setet igår, när han somnade i er säng!
  • Flock

Lillronya: Jag satt o funderade länge på vad det kunde va för skillnad Är det A som har den nya regnbågen på sig? *med risk för att jag gör bort mig nu* Vilken stl har hon??

• Flock

ostbågar! Mums! Får och kolla alla min gömmer om jag kan hitta ostbågar.

Hej i tråden förresten!

Jag var så duktig innan och fotade och skulle lägga in lite kläder på T. Gick hur bra som helst tills jag kom till ladda upp bilden. Där blev det stopp Mina bilder är över 2 mb.Och jag har inget program som kan minska bilderna. Någon som vet något program som jag kan ladda hem nu?? Vill ha ut lite kläder så jag kan shoppa mer ju

• Flock

ängeln83 skrev 2009-01-31 20:34:29 följande:

Hej hej Photofiltre finns att ladda hem gratis, annars kan du förminska dom i Paint.
    Ska söka o se om jag hittar Photofiltre. Nej, paint finns inte kvar efter datorkraschen. Tack, för hjälpen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12