Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Rååsa Smurfen skrev 2009-01-10 15:16:11 följande:
    nån som vet vad cathinca är på eleraaff kostar 499 kr ?
    Vad är det för bild som du ahr visat på ngn kortärmad moloklänningen=nyfiken ??
  • Tindrisen03
    LA Woman skrev 2009-01-12 13:14:17 följande:
    De är såååå fina Helt underbara i färgerna!!! *mycket nöjd* Ska in till B&R i eftermiddag och klämma på lite mer nya Molosar
    Jättefint! Är ränderna klarröda eller mer korallröda eller vad..? (hoppas på riktigt röda
  • Tindrisen03

Hur är fjärils-dalmatiner-stjärnleggingsen i stl? De prickiga från i höstas upplevde jag som lite korta. Är dessa längre? Hittar bara fr 98..fungerar de för min normalstora
    2år och 3månaders tro?

• Tindrisen03

Vad tycker ni om denna? Blir det för mkt pärlor?
    Ingen som förresten kan säga ngt om hur stl är på dalmatiner/fjärilstights?

Molo Bright Beads Dress

• Tindrisen03
    Buttelina skrev 2009-01-12 16:50:42 följande:
    om leggingsen är som de tidigare med print så är de normala men jag tycker lätt att man kan gå upp en strl jämfört med de randiga/prickiga
    tack, vad bra!
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-12 16:48:20 följande:
    Tindrisen03 skrev 2009-01-12 16:45:28 följande: Såå fin! En sån ska Linnea absolut ha!
    Preggi skrev 2009-01-12 16:48:06 följande:
    Den är fin tycker jag! Vi ska nog ha den till en av tjejerna. Vet inte med tightsen i vår med tidigare säsonger tycker jag de varit lite små.
    JuliaochNelly skrev 2009-01-12 16:47:01 följande:
    ååååå så himla fin ...kan ju aldrig bli för mycket
    Ja den är fin! Frågan om 2,5-åringen skall få den el 6-åringen..el båda
    Gillar egentligen hundarna ej fjärilarna bättre men tucker färgerna inte är så fina på volangdelarna på dem. Lite blaskiga i färgen ser de ut. Ngn som dem sett IRL?
  • Tindrisen03
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:25:10 följande:
    lite snabbt    jösses!!!ska se om jag kan få till nån "enkel lista" då
    Vad är det för kjolar? Och har juniotröjorna knapp i halsen? Är det ine baby som har det? El menar du de som är i lite vidare modell?
  • Tindrisen03
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:32:23 följande:
    dom med stor knapp på junior menade jag Molo brukar ju ha kjolar i vår/sommar kollektionen
    Aha..blev lite sugen på kjolar när du skrev det..vet du några print på dem eller är det bara gissningar
  • Tindrisen03

Åhh vilken tröja med dalmatiner är finast till en liten 2-åring tjej? Med stjärnärmar, med rödrandiga ärmar el med gula prickar?

• Tindrisen03

Hörde ryktas om att det skulle komma några t-shirt klänningar (Molo). Ngn som vet ngt om dem (print osv) Var det bara babystl?

• Tindrisen03
    snigelina skrev 2009-01-12 20:32:22 följande:
    Just den modellen finns inte i baby, men det kommer en annan.
    Vad kommer det för modell på klänning baby med dalmatiner?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12