Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hej allesammans!

Fiiiina barn och kläder i BT!
    Har varit borta ett par dagar då vi äntligen flyttat, internet kom igång imorse och för att stilla Molo-begäret lite fick jag shoppa via mobilen.  Blev dalmatinerleggings till båda barnen, dalmatiner med gul knapp och fjärilsleggings. Vill ha massor mer men hittar inga i rätt storlekar såklart...*suck*

Har ägnat halva dagen åt att fixa med Tradera också, och snart ska jag släppa lös lite kläder där i hopp om nya shoppingpengar! Räcka ut tungan

~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    SmillaMilla skrev 2009-01-14 19:46:17 följande:
    ha ha härligt. vi är många som sitter med tradera nu förstår jag.
    Ja, jag är väl inte ensam kan jag tro. Får hoppas att någon nappar på mina saker iallafall!
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama

Nu shoppade jag lite på Rackamaja och hoppas att jag valde rätt.

~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Duntoffla skrev 2009-01-14 20:09:55 följande:
    Vad blev det då? (tror du )
    Haha, det blev dalmatintröjan med knapp till minstingen och två par dalmatinleggings och dalmatinbyxan.
    Mycket vovvar ikväll.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Smultronhjärta skrev 2009-01-14 20:10:26 följande:
    Jag gjorde oxå det innan- får väl se hur det gick Skrev dock en kommentar om att det vore snällt om hon meddelar vad det blev
    Ja, det kanske man skulle ha gjort.
    Men jag får väl se om sakerna finns kvar när jag får orderbekräftelsen och ska betala (varför kan man inte handla med kort överallt???).
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Everlonn skrev 2009-01-14 21:09:14 följande:
    Äntligen klar!!Nu kan jag inte rensa mer i lillans garderrob, allt för smått eller som inte används är ute på T!  Här ska tjänas pengar till nya molosar
    Skönt att ha det gjort!
    Jag satt och la in 54 auktioner i powern idag men det dröjer som vanligt innan de syns på Tradera...*suck*
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    ÖNadja skrev 2009-01-14 21:18:57 följande:
    Everlonn och Flowerpower: vilka storlekar ligger ute? =)
    Allt mellan 86-116 typ...Men mina finns inte ute än, de snurrar runt i cybervärlden ett tag.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    snigelina skrev 2009-01-15 12:19:57 följande:
    haha..Köpt:Tekopps-byxor som knickers SDalmatinlinne SDalmatin-tights SButterfly-linnex2 S+JButterfly-tights SSvarta stjärntights JLångärmad dalmatin m knapp SLångärmad vit m blommor m knapp NLila lurv NRosa lurv STurkos lurv JDet andra vågar jag inte riktigt skriva
    Ähh, klart du vågar skriva det!
    Du är bland likasinnad...*s* Min köpt-lista är rätt okej den också, sedan finns det ju en del på vill ha-listan också men först måste Tradera bringa in lite mer.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    snigelina skrev 2009-01-15 12:30:16 följande:
    Det är 20 plagg
    Hejsan hoppsan här vankas det Molo!
    Men det är mycket fint nu i vår så jag förstår din lista helt och hållet!
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Elaizans mamma skrev 2009-01-15 15:18:24 följande:
    Vilen storlek hade ni valt på Dalmatiner tröja/tunikan med cerisa muddar och knapp i halsen (hoppas ni vet vilken jag menar)till min dotter som är 91cm lång och har just nu 92 i molo, men känns som att de sitter exakt, växer hon lite så är de för små.Velar mellan 92 och 98??? Help........
    Jag har köpt 98 till min 3.5-åring som enligt dagsfärska siffror är 92 cm och 12.5 kg tung. Räknar dock med att den är för stor nu, men jag hittade ingen 92:a till henne tyvärr, men växer din dotter snabbare än vad min gör så skulle jag ta 98, 92 räcker kanske bara ett litet tag och det är ju trist...
    ~K~Ä~R~L~E~K~
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12