• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-12 15:27:58 följande:
    Hej pölser! Äntligen hemma från jobb. Måndagar är sega... Nån mer Molo nånstans idag??
    Hej!

LLM har börjat lägga upp baby
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

hola!

Idag är vi fortfarande sjuka, jag och J, men lite nya Molosar piggar upp i alla fall  Spetsade in mig dinobodyn på LLM igår kväll, men nu är den ju slut... Aja, får hitta något annat!

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    maugu skrev 2009-01-13 08:22:34 följande:
    Tror du den är slut?Jag beställde oxå lite av varje på LLM och skrev att jag ville tilläggsbest dinobodyn om möjligt..fanns fler produkter som ej gick att välja..tror att det blivit fel när de lagt upp dem..
    funderade också på det, det känns som att någon liten stl i alla fall borde finnas kvar...
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    maugu skrev 2009-01-13 08:22:34 följande:
    Tror du den är slut?Jag beställde oxå lite av varje på LLM och skrev att jag ville tilläggsbest dinobodyn om möjligt..fanns fler produkter som ej gick att välja..tror att det blivit fel när de lagt upp dem..
    det gick att välja stl igår kväll sent förresten
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Lite Katvig mitt i all Molo; vet att det pratats miniapple tidigare för ett par veckor/månader sen. Kommer dock inte ihåg hur det var. Kommer Katvig med miniapple nu till våren igen? Någon som vet? Jonathan fick på sig Hannes gamla miniapple suit idag och den är ju så fin! Blev sugen på mer miniapple

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    siciliana skrev 2009-01-13 09:54:15 följande:
    Matador, EST, annacill, eleraff, LLM, okidoki, nån mer som jag har missat?
    www.my-baby.se
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    lillronya skrev 2009-01-13 09:58:31 följande:
    Japp det kommer senare. I turkost och rosa.
    åh, vad bra! har du sett färgerna?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    LA Woman skrev 2009-01-13 11:52:51 följande:
    Nu la jag in lite livebilder i BT Postis har kommit också så jag får väl helt enkelt fram med kameran igen
    Åh vad fint allt var! Och din tjej är så jättesöt
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    JohPet skrev 2009-01-14 12:37:53 följande:
    Hur stora är molos mysbyxor i 92. Hur länge har era barn kunnat ha dem?
    jag har de tunna byxorna till Hannes i stl 92 baby. Han är 98 lång och de passar jättebra. Han kan nog ha dem ett tag till. Har köpt dinobyxorna från nya kollektionen i stl 92 och de är längre än t.ex. stjärnorna från nya kollektionen. Kan mäta om du vill.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Buttelina skrev 2009-01-14 13:02:08 följande:
    passar de honom? de är små till isabel... hon är 97 lång... är vårens print byxor längre än höstens print? *hoppas*
    de passar honom kanon! Jag blev så förvånad när jag kunde köpa 92 baby till honom. Vet inte om han kanske har korta ben eller nåt??

Jag har inga printbyxor från våren så jag kan inte jämföra med dem... Men dinobyxorna är i alla fall längre än de blå med vita stjärnor
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12