Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Preggi skrev 2009-01-12 19:31:05 följande:
    Men de kanterna är inte tjej råååsa de är cool råååsa såklart killar kan ha det med... JAg vill att det ska komma mer molo nu så jag kan shoppa lite... Eller mkt..
    Jaa jag funderar på att köpa dom med rååsa kanter. Älskar ju neonråsa Gubben min suckar högt varje gång Milo får ngt rosa men han har ju inte så mkt at välja på
    lillronya skrev 2009-01-12 19:35:51 följande:
    Ja det är väl så.Eller smyger det på ungarna. Glömmer aldrig minen på mannen när Emilio hade blå/rosa katvigtröja under jackan när vi kom till McDonalds.
    Haha tycker han det är så illa? Den är ju ju lika blå som råsa
    Everlonn skrev 2009-01-12 19:34:40 följande:
    ÅÅÅhhh var på Bus och Rackartyg idag!Moloheaven Kom hem med mer än jag tänkt eller har råd med men maken tröttnade på att jag stod i en och en halv timme och tvekade mellan vad jag skulle ha! Så han tyckte men köp det då! Bilder finns i BT!Och ja, jag kom ihåg kameran Och jo, jag fick fota! Så bilder kommer snart i BT!!
    ÅÅ fick deras mail nu. VIlka bilder. *slurp* Tuuur jag har långt dit!!!
    Smultronhjärta skrev 2009-01-12 19:29:38 följande:
    Samma sak här Såg ditt inbox förresten- funderar just nu
    Fundera på du
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-12 20:35:24 följande:
    God kväll!Äntligen lite egentid efter en mardrömsnattning av Noel. Igen! Han vrålar som en stucken gris och ger sig inte. Asjobbigt!Vilka fina barn och kläder i BT! Orkar inte kommentera alls idag.
    ÅÅ det är så dryygt! Milo håller på nu, sambon är hos honom. Fattar inte varför han ska konstra så, han är ju dödstrött.... Sen håller han på nätterna igenom med så jag får aldrig sova.
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-12 20:56:27 följande:
    Vi har det likadant sen ett par dagar tillbaka Hoppas det är någon utvecklingsfas så att det går över! I Noels fall kan det vara omställningen med att börja dagis som gör det- Max var likadan när han började och Bvc sa att det inte alls är ovanligt Jobbigt men övergående
    Ja Milo var oxå precis likadan när han började dagis. Det höll nog i sig en hel månad! Skrikandes
    LA Woman skrev 2009-01-12 20:56:06 följande:
    Butte - Klänningen kostade 499 och den är ännu finare IRL!!!! Helt underbar alltså Tjolla - 6 mil är inte långt
    Schyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2009-01-12 21:00:06 följande:
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=1552...www.luckylittleme.se/product.asp?product=1552...Dessa två 'Så glad att det tog in vovvarna.
    Fiiina! Sitter med råsa kossabrallor i kundkoren. Hmmm. *suuugen*
    Duntoffla skrev 2009-01-12 20:59:59 följande:
    Hej hej! Hoppas att det är ok med dig.
    Ja jag är likadan. Jag blir så irriterad så det är inte sant! Medans sambon istället har en viss tendes till att börja busa med honom istället, sen blir jag sur för det med Vi måste oxå "hålla fast" Milo, annars ger han inte sig. Får man bara ett bra grepp så man kan hålla honom någorlunda stilla så somnar han sen på kanske 30 sekunder. Helt sjukt. från gallskrik till stensova liksom! Låter hemskt med "Hålla fast" men vad gör man....
    Sen vi bytte säng så kommer M in till oss på nätterna, sen ligger och pillar på mig hela tiden. Ska ligga uppe p mig, på armen, ha nappen, sparkas och traggar. Man blir knäpp! Sen somnar han om strax innan klockan ringer och är sen nästan omöjlig att väcka...
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-01-12 21:01:27 följande:
    Mohaha
    Övertalning pågår Sambon får ju lön på torsdag jag får väl ge honom lite "glass" i veckan
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2009-01-12 21:15:43 följande:
    Jobbigt, låter som bebben får behålla sin spjälis till sommaren som planerat. Hon kommer bli skitbråkig när hon kan gå ur själv (hon kan nu med men gör det sällan, e nog för jobbigt). Om hon fårkomma in till oss nån natt så ska hon också ligga uppepå mig, skit drygt!
    Ja det är jobbigt när han inte somnar om efter att han kommit in till oss. Men annars så är det SÅÅ skönt att ha bytt. För första gången i hans liv kan han somna själv om kvällarna, likadant på dagarna. Han älskar verkligen sin nya säng och går glatt in och lägger sig. (förutom ikväll då, men det är faktiskt enda kvällen...) Han somnade inte själv i sin spjälsäng en enda gång, vi fick alltid somna honom i vår säng och sen bära över.
    Sen är det ju väldans skönt dom nätterna man vaknar och han redan ligger bredvid oss med rumpan i vädret och sussar Ingen av oss märker honom ibland bara, hihi.
    LA Woman skrev 2009-01-12 21:18:28 följande:
    Nice Jag övertalar inte så mycket som smyger in kläderna Fast det är ju inte som att han inte fattar att garderoberna växer förstås
    haha jag övertalar bara när det krävs. Jag har shoppat upp mina pengar för denna månaden så jag har inget o välja på
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2009-01-13 15:36:45 följande:
    Har precis samma problem!! så trött på att höra! Här är det dock en kompis som har tusen åsikter och som funderar på hur mycket pengar vi har/jag gör av med osv. Det är väl inte upp till nån annan?!?! Har slutat fota och lägga ut för jag orkar inte höra sånt!!
    Äh SKIT i dom! Dom jag jobbar med är likadana. "Äh man springer ju inte och köper dyra kläder till ungarna, det finns verkligen dom som gör det, dom måste ju vara korkade...blablabla". Tur dom aldrig träffat Milo
  • Tjollabolla

Hmm undrar vad Matadorkids tänker när dom inte tar in jr tröjor i 92? Vad ska jag ha till Milo då som växt ur baby 92 liksom... 98 jr är ju enormt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12