Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-10 21:50:25 följande:
    Men himmel, där är så oootroligt många söta barn i bt så det är helt otroligt! Isako -- din knodd är nog det sötaste jag nånsin sett! Helt underbar!Hilti ---  Lagom tajt suit Ser gosigt ut!Preggi -- Såå fina tösen i byxorna... Dom skulle nog va fina på Milo med va... Ängeln --  Massa fin shopping å fiiina Liam i småfolk!Duntoffla -- Grymt mkt fin post å sötaste Noel Superfin kombo med småfolk & katvig. Dom byxorna passar till så himla mkt så man skulle kunna ha 3 par minst!Loveliva --  Fina Hilda, stackars tösen vad prickig hon är... Härliga snöbilder du visat innan med, ser såå kul ut att åka pulka. *vill oxå ha snöö*Mamma sussie -- Massa fina kläder på söööta barn Tinkerbell --  Fina Molobodyn! Riktigt fina färger på den! Liten Blomma --  Himla fin post! Kopparna är ju underbara, synd att dom är för flickiga för min grabb...Rååsa Smurfen -- Fina Tara i Molo!LA Woman -- Duktigt av dig att bara shoppa strumps, jag är imponerad SmillaMilla -- Fina sötnosen i Molo, snygg kombo med! Hoppas hon kryar på sig Seadwarf  --- Så fina bilder! tycker grabben är söt i långt hår Lejontröjan är underbar!Pju, hoppas jag fick med alla
    Tack vännen!
  • Duntoffla
    trunken81 skrev 2009-01-11 00:12:01 följande:
    Duntoffla skrev 2009-01-11 00:10:07 följande: ÅHH jooo!! nu blev jag kääär!
    Visst var den fin? Den bör ju komma i lång ärm också. Den med turkost kantband finns ju med lång ärm i alla fall.
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-01-11 00:16:13 följande:
    Ohh fy fan vad jag kommer att bli pank... *suck*
    Ja, jag satt och räknade lite och det är inte gratis direkt
  • Duntoffla
    Everlonn skrev 2009-01-11 10:20:02 följande:
    Jag är här Men vad overallerna beträffar...var det inte så att 80 från förra säsongen var monsterstor? Min lilla har regnbågen från förra säsongen i 86, hon är ca87-88 lång...men förra säsongens var ju större så hur mycket hjälp jag nu var igentligen
    Min 80:a från förra året är stor. Mer som en 86:a av årets.

God förmiddag förresten! Kikar in en kortis innan vi ska ut och leka i blåsten
  • Duntoffla

Hej tjejer

Nu har vi varit ute på tomten ett tag och sen ätit lunch. Vila för Noel så jag passar på att kika in här samt ta ner julpyntet.

1 och 1- Söt tjej i fina prickar!

Alina- Vilken goding i Småfolk och Kik Kid! Den gröna småfolken är verkligen så fin i färgen!

Moonis- Söt tjej i fina Kik Kid Velouren!

Lillronya- Fina Spacesuiten! Hur mår E idag?

Isako- Söta tjejen i ESL! Vilket hår!

Tjolla- Härliga bilder på Milo. Kul att du hittade kläder som passade bra till Shampoodlen. Vilken härligt glad kille!

Melizza- Fin kombo med brunrandig Katvig och Småfolksklänning!

LA Woman- Såå söt i pärlplattorna och vad duktig du är på att sy! Jättefina gula byxor!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12