Inlägg från: Linnea och Kevin |Visa alla inlägg
  • Linnea och Kevin

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

maugu skrev 2009-01-15 14:37:37 följande:

härligt..stk och från vilken shop?
    92 funkybaby tog sista 92:an
  • Linnea och Kevin

Elaizans mamma skrev 2009-01-15 15:18:24 följande:

Vilen storlek hade ni valt på Dalmatiner tröja/tunikan med cerisa muddar och knapp i halsen (hoppas ni vet vilken jag menar)till min dotter som är 91cm lång och har just nu 92 i molo, men känns som att de sitter exakt, växer hon lite så är de för små.Velar mellan 92 och 98??? Help........
    98
  • Linnea och Kevin

Tindrisen03 skrev 2009-01-16 11:15:06 följande:

Åhh, vad tycker ni? Ska jag slänga med 2 tröjor till min stora tjej i den redan låånga beställningen jar har hos B&R( men där är det mest åt lilltjejen). Funderar på butterflies med röd-vitrandiga ärmar och dalmatiner med gula prickiga ärmar. Ngn som vet vilken sorts röd det är på kantband på dalmatinertröjan?De är fina men känns inte lite självklara som babytröjorna
    Det är riktigt röd färg på kantbanden.
  • Linnea och Kevin

lillronya skrev 2009-01-16 11:24:43 följande:

Fast de där kläderna såg lite matta ut, mer än vanligt.Jag har molntröjan och den är inte så dassis...Men fina kläder är det ju
    Nä jagstruntar i det. Gillar inte tvättblekt sådet skulle inte användas ändå.
  • Linnea och Kevin

Tjejer jag letar lurv finns det nånstans kvar på rea? 98 vill jag ha

• Linnea och Kevin

Linnéa81 skrev 2009-01-16 11:32:14 följande:

funkar juhe bra som myskläder för det priset=)
    fat jag är lite halvpetig med sånt där ändå
  • Linnea och Kevin

Linnéa81 skrev 2009-01-16 11:37:17 följande:

i vår butik fanns dom kvar igår för 250kr...om det finns i vår lilla stad borde det finnas nån mer stans=)
    Fast det är ändå lite lättare med affärer som inte har webshop. På internet ryker de fortare. Du ska inte förbi affären igen snart?
  • Linnea och Kevin

SmillaMilla skrev 2009-01-16 11:35:57 följande:

Åhhh jag måste rensa ut sveas gaderob lite (eller mycket), får knappt plats med kläderna, men vet verkligen inte vad jag skall göra mig av med. Åhhh vad det är svårt. Hur väljer man?
    Gör som jag, bytte från byrån till stor garderob och nu går det in ännu mer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12