Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

THEA och Grodan skrev 2009-01-12 22:04:31 följande:
    ALLT är ju fint i vårens kollektion Butte: Vi måste ta en shoppingtur på Lördag, till Västra Hamnen, de verkar ju ha tagit in typ ALLT, bara att frossa
    absolut
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    isako skrev 2009-01-12 23:17:54 följande:
    Tjejer måste få fråga...Hur dumt är det att handla allt till fullt pris nu? Skall man chansa o vänta tills det kommer erbjudande eller är er erfarenhet att allt eller mycket brukar vara slut tills dess o bara udda strlkar elelr ej så populära print kvar...?Den småsnåla sidan av mig börjar växa ju mer slutsumman på min Molo lista ökar...
    alltså är det nått du verkligen vill ha så köp det nu, för det verkar ju ta slut sjukt fort.
    Cafe2012 skrev 2009-01-12 23:20:37 följande:
    Sen såg jag den långärmade bubbelgums tröjan nu ikväll oxå. Den måste jag ju oxå ha men får hejda mig lite tills tradera pengarna börjar komma in. Annars blir det nog skiljsmässa här hemma
    hehe, stackars gubben du får ge honom lite glass
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2009-01-12 23:24:24 följande:
    Kikar in medans mina små pipdjur o gubben sover, för en gångs skull..Vad lite tid man fick helt plötsligt med en liten till.. Mest kul förstås men nu har jag en sjukling hemma oxå, så två stycken glängiga hemma gör inte mkt egentid.. *trött*Ojoj, vad mkt nytt o fint Molo jag vill ha! Nu har man ju en till o köpa till.. Men måste hålla mig lite just nu, har shoppat vagn o annat redan denna månad.Får nog sälja lite kanske, men vissa saker har jag knappt använt.. Ehh barnen ANVÄNT! Men oj, vill ha typ allt! Har ju två tjejer o en liten grabb man kan frossa till.. Farligt!Min lille Liam växer fort här, fyra veckor o är nu typ 3,8kg tung o 52cm lång, inte alltför stort men vuxit rejält från 2,7 o 46 cm ju Oj, han verkade tom stor igår! var hos min syster som fått en liten Leo, lite tidigare än mig tom men han var samma size som Liam när han föddes, så det skiljer 20dagar nu men olika årsgångar ändå..
    herreguud vad han växer du måste ju lägga in fler bilder på honom nyfiken ju
  • Buttelina
    Cafe2012 skrev 2009-01-12 23:35:21 följande:
    Haha...det räcker nog tyvärr inte. Han drömmer om att köpa en HD till våren så för en gångs skull har han superkoll på sparpengarna. Otur för mig...men tradera har han ingen insyn i så de kan jag spendera fritt
    glass är kodord för sex i denna tråden
    fast får han köpa en hd så får du shoppa molosar för samma summa, det vet han va?
    Smileycat skrev 2009-01-12 23:33:26 följande:
    Jo, det gjorde Ebba oxå, var en liten Michelingumma runt fyra månader, såg ut som man kunde picka hål på hennes kinder sa min syrra jämt.. Sen blev hon sjuk o matvägran osv..Men ja, kul att få se hur han växer sen o hur maten blir.. Vanja o Ebba har varit som natt o dag där.. Bilder kommer.. =)
    skoj med bilder
  • Buttelina
    isako skrev 2009-01-12 23:27:18 följande:
    ButtelinaJa det känns lite så med faktiskt.. Blää ångest..Vi får se hur stort Tradera kontot blir.. OM jag kan hålla mig tills dess Kan inte minnas att jag sett en kollektion som jag blivit SÅÅ kär i tidigare.
    nä denna kollektionen är sååå himla fin! finaste hittills!
  • Buttelina
    Cafe2012 skrev 2009-01-12 23:43:10 följande:
    citat]Aha...det hade jag missat. Shopping för samma pengar som HD...hmmm...mycket molo blir det för 150 000. *s*
    hehe glass är bra ibland

Ja se där, då kan du ju shoppa en massa molosar
  • Buttelina

nu har jag shoppat oops bara en liten regnbågssuit Räcka ut tungan hoppas att den fanns kvar nu bara...

• Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-12 23:48:30 följande:
    stl 92?
    jaa
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-12 23:48:30 följande:
    stl 92?
    shoppade du också den?
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-12 23:51:22 följande:
    Nej, men var på väg, tror du fick den för den är slut nu
    haha sorry men suitsen var visst stora i år så din alex hade väl simmat i en 92a?
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 23:51:36 följande:
    men vaaar ??!
    THEA och Grodan skrev 2009-01-12 23:52:22 följande:
    LLM såklart
    Såklart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12