Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova76 skrev 2009-01-13 10:01:36 följande:
    åh, vad bra! har du sett färgerna?
    Ja miniappeln har jag sett. Vårfina färger.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    katarina118 skrev 2009-01-13 10:12:57 följande:
    kan man inte beställa från bus och rackarty???hur se man storlekar å priser å kläderna på deras hemsida???
    Man får mejla eller ringa. de har ingen webshop.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 12:20:15 följande:
    Hej tjejer!Å vilka underbara bilder i bildis!!!Everlonn--- Verkligen MOLO HEAVEN!!   Underbara bilder!!La Woman--- Ursnygga inköp och ursöta tösen i kanonfina outfits!!Lycklig 77--- Sötis i fiiiina NS mössan!!Tofflan--- Härliga Shampoodle!!Smilla--- söta söta lilla S i fina overallen o Småfolk luvan! Och fina kläder på barnen Lillronya--- Fina bilder på dina sötisar och snygga RÖDA tröjan Nova---- Å lilla sötisen i helt underbar MOLO!! Å fina regnbågen åxå!!Linnea81--- Fina bilder på dina stiliga killar!!!
    Tack! Ja visst är den röd, den där tröjan.
  • lillronya

På LLM kostar den långärmade dalmatinertunikan/tröjan med knapp 379.
    Vad kostar en kortärmad sån? För det finns väl?

• lillronya
    jojoa75 skrev 2009-01-13 14:35:52 följande:
    japp det finns, vet inte vad den kostar alls.. 349 kanske?
    Vad bra, men dyrt...
    Hmmm mycket pengar blir det....
  • lillronya
    Jen80 skrev 2009-01-13 15:36:45 följande:
    Har precis samma problem!! så trött på att höra! Här är det dock en kompis som har tusen åsikter och som funderar på hur mycket pengar vi har/jag gör av med osv. Det är väl inte upp till nån annan?!?! Har slutat fota och lägga ut för jag orkar inte höra sånt!!
    Emellanåt tappar jag också sugen att fota alla fina kläder pga såna kommentarer.
    Vi förväntas inte köpa dyra kläder eftersom vi har många barn. De ska ärva efter varandra och se sletna ut, tror jag.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 15:59:05 följande:
    Ja men det är ju så... Sen när jag säger att jag säljer det och får igen pengarna där får man höra att man borde spara det till framtida barn.
    Som om man inte vill ha det mesta nytt till ev kommande barn?
    Jag har sparat allt men inte använt det. Så nu under ett  års tid har jag kastat och sålt det mesta.
  • lillronya
    Magda78 skrev 2009-01-13 16:01:21 följande:
    lillronya skrev 2009-01-13 15:56:33 följande: Helt ot i eran diskussion men har du ny avatar? Jättefin!!!Och fö så håller jag med! Att man orkar lägga energi på hur andra klär sig/vad andra köper... Då kanske man har lite att göra eller har stora problem? Visst,_tänka_kan man ju göra men man kan ju tänka efter en gång extra innan man vräker ur sig saker och ting.
    Ja har äntligen bytt bild. Den andra har jag nog haft sen jag hittade till FL.
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 16:04:56 följande:
    Ja jag vill ju det. Men idag är det ju så jäkla poppis att handla second hand och på loppis så det är väl därför alla "ser ner" på oss....
    Men hade inte vi sålt vårt hade de inte haft nåt att köpa.
    Magda78 skrev 2009-01-13 16:02:30 följande:
    Tur att vi här inne är ett härligt gäng i alla fall som har lika/liknande tankar och värderingar vad gäller shopping och fina kläder! *kram*
    Ja här är det ingen som ifrågasätter hur man tänker.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2009-01-13 17:49:13 följande:
    NU finns bilder i BT
    Fiiint!!!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2009-01-13 17:56:38 följande:
    Tok fint
    Speciellt tröjan är jag inte alls avis på!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12