Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Satt o letade igenom mitt bg för att hitta en bild på Emma o Felix tillsammans där man kunde se hur stor han är.
    Jisses vad Emma förändrats, man hänger ju inte riktigt med, dagarna bara går...
    Kolla här:
    c_MAR.JPG

Hon är 1½ - 2 år på de två bilderna.

Nu är hon 2½, fyller 3 i maj:
    IMG_2301.JPG
    IMG_2341.JPG
    Röd plyschmössa med moln o plyschkjol med moln <3 Nova Star fleece till, vitt upptill o nertill

Hon har danskt på sig på nästan alla bilder, så inte helt OT..

satt bara o blev lite chockad över förändringarna.. Var är min bebis?

• jojoa75

Även om jag bott i kallaste delarna av Sverige så tror jag inte jag hade fått på min sexåring en lurvoverall
    Teletubbies, ja det hade det verkligen sett ut som
  • jojoa75
    snigelina skrev 2009-01-16 09:13:13 följande:
    Ja, nu är hon stora tjejen  Min bebis fyller snart fyra

Hon har flyttat upp till "mellan-gruppen" på dagis t.o.m
    Hänger inte med.. min lilla bebbe..
  • jojoa75

Nån som vet pris på babyklänningarna?

• jojoa75
    lillronya skrev 2009-01-16 09:44:39 följande:
    Tyckte jag hörde 329 eller nåt sånt..
    ok, tack!

Beställde nu, hoppas att butiken kanske redan har beställt om det nu var så att de var slut hos molo...
    Koppar, dalmatiner o regnbåge strl 92.

Gaaah vad molo är fint i vår!!!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-01-16 09:35:53 följande:
    Godagens i tråden!Vad hittar ni på här idag?
    sorry..

HELLU!!!

Förutom att jag suktar efter mer molo så händer inget spec, jobbat inatt o ska gå o sova nu.

Gonatt i tråden!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-01-16 09:49:18 följande:
    Just de vill jag också ha.
    Då vet jag var dom möjligtvis kan hamna om inte Emma passar i dom!
  • jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-16 09:51:14 följande:
    God morgon alla underbara!Jag har nu spammat bt...Måste bara berätta vad min underbara sambo kläckte ur sej igår.Jag kom hem m regnbågs overall till nästa vinter... Han frågar givetvis vad den kostade, billigt, halva priset ju! Sen säjer han, -Om den nu inte passar blir du ju tvungen att köpa en till. Ja, de blir jag men då säljer jag denna dyrt!Sen när vi går å lägger oss så säjer han, -Älskling, jag tycker de e kul att du har hittat ett intresse som du verkligen trivs med. Vill du köpa dyra kläder till T så får du göra de. Jag köper ju dyra saker till mn lastbil och de har du aldrig gnällt om. Att du sen verkar dela detta intresse med en hel hög tosiga kärringar i datorn är väll oxå ok, då hittar du inte på skit när jag e borta ju...  Så förklarade jag att ni handlar typ 5 gånger mer än mej... å då tyckte han att jag kunde fortsätta en stund till  
    Go sambo du har!

Min är i stort sett likadan. Han bara ler..

Han älskar regnbågsoverallen! Vi har en pop oxå, en röd till Emma, men han tar aldrig på henne den, han tar alltid regnbågen. "Den verkar skönare o varmare o har bättre reflexer", frågade honom om hon skulle ha en likadan nästa vår. Så sa han att jo, gärna, men där hänger ju en brun-rosa hummel i garderoben, är inte den tänkt till nästa år? Jisses, blev helt paff! Vilken koll han har!
    Så nu jagar jag en regnbågsoverall i 98 till nästa år OM ni ser en så hojta! I undantagsfall kan en röd, rosa el lila funka oxå!
    Får sätta mig o leta på jobb inatt om jag inte har tur o ni vet nån bra sida med lite rea gärna..
  • jojoa75
    Tindrisen03 skrev 2009-01-16 09:54:49 följande:
    Ja 329 el 299 har de butiker som jag pratat med sagt. Så du slog till på 3 st. Själv tog jag alla fyra Hoppas verkligen att de passar. Kommer bli jättebesviken annars. Var beställde du?
    Den svarta med stjärnor oxå?
    Först tänkte jag bara beställa en o testa, men nu när du skrev att de var slut hos molo så blev jag helt nervös o kunde inte välja
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-01-16 09:58:21 följande:

Det är himla bra att ha två overaller att byta mellan tycker jag, spec nu när hon går på dagis. Så även om jag hittar en molo till bra pris, så kommer jag nog behålla hummlen, tyvärr...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12