1 och 1 är 3 skrev 2009-01-16 09:51:14 följande:
God morgon alla underbara!Jag har nu spammat
bt...Måste bara berätta vad min underbara sambo kläckte ur sej igår.Jag kom hem m regnbågs overall till nästa vinter... Han frågar givetvis vad den kostade, billigt, halva priset ju! Sen säjer han, -Om den nu inte passar blir du ju tvungen att köpa en till. Ja, de blir jag men då säljer jag denna dyrt!Sen när vi går å lägger oss så säjer han, -Älskling, jag tycker de e kul att du har hittat ett intresse som du verkligen trivs med. Vill du köpa dyra kläder till T så får du göra de. Jag köper ju dyra saker till mn lastbil och de har du aldrig gnällt om. Att du sen verkar dela detta intresse med en hel hög tosiga kärringar i datorn är väll oxå ok, då hittar du inte på skit när jag e borta ju... Så förklarade jag att ni handlar typ 5 gånger mer än mej... å då tyckte han att jag kunde fortsätta en stund till
Go sambo du har!
Min är i stort sett likadan. Han bara ler..
Han älskar regnbågsoverallen! Vi har en pop oxå, en röd till Emma, men han tar aldrig på henne den, han tar alltid regnbågen. "Den verkar skönare o varmare o har bättre reflexer", frågade honom om hon skulle ha en likadan nästa vår. Så sa han att jo, gärna, men där hänger ju en brun-rosa hummel i garderoben, är inte den tänkt till nästa år? Jisses, blev helt paff! Vilken koll han har!
Så nu jagar jag en regnbågsoverall i 98 till nästa år

OM ni ser en så hojta! I undantagsfall kan en röd, rosa el lila funka oxå!
Får sätta mig o leta på jobb inatt om jag inte har tur o ni vet nån bra sida med lite rea gärna..