Inlägg från: Quiet thoughts |Visa alla inlägg
  • Quiet thoughts
    Everlonn skrev 2009-01-26 21:36:54 följande:
    Såå trött ikväll, håller nog på att bli förkyld..har inte varit sjuk på typ ett år (förutom cancern då) så jag är rätt ynklig Håller på att packa, kolla konton och lägga upp nytt på T..det är rätt mycket jobb för lite extrapengar Är det nån mening att lägga ut molostövlar (ej fodrade) ännu tror ni? Eller är det för tidigt?
    Håller också blir förkyld men uuusch cancer är ju hemskt ju, det räcker väl o blir över.

Kram till dej,jag har också förkylning på gång.
  • Quiet thoughts
    Everlonn skrev 2009-01-26 21:53:00 följande:
    Jo, vad jag menar ja liksom..svårt att förklara..men jag var inte SJUK på det viset..inte av cancern..av behandlingarna ja, men inte av cancern eftersom det var tidigt upptäckt bröst-..var det begripligt? Så därför blir jag jätteynklig av förkylning *knasigt* smått virrig och trött...märks det?? Näää
    Jo jag vet hur dålig man blir då jag såg mina föräldrar behandlas mot cancer i många år, dock så överlevde ingen av dom.
  • Quiet thoughts
    Everlonn skrev 2009-01-26 22:00:21 följande:
    Usch, vad jobbigt Stackars!! *Kramar om*
    Tack.
    Visserligen har det gått en hel del år utan dom men nog skulle man velat ha haft dom här.
    Enda positiva är att jag slipper våndas för när man skall förlora sina kära föräldrar då det redan är avklarat. Låter hemskt men samtidigt är det förbi... förut brukade man ju tänka på sånt. Hur det skulle bli osv....hoppas ni förstår mig rätt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12