Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-02-28 19:31:16 följande:
    Hej flickor!Shoppas det något såhär en lönehelg?Själv är jag heelt slut efter mässa, Ikea och fiskhandlade idag- skulle ge mycket för en sovmorgon imorgon
    Grattis till max i efterskott, tror jag missade det igårGenerad
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-02-28 19:25:28 följande:
    Me too! Fast jag velar ändå, tycker det är rätt dyrt för såna typ av skor.
    Tycker inte det är så farligt 400kr kan jag leva med. Köper jag ett par kavat så är det ju 4-600kr på dem och du får  säkert tillbaka 2-300 kr på T sen. Tror att de kommer att bli hett villebråd
  • nikki2006
    Flört
    Smultronhjärta skrev 2009-02-28 19:34:26 följande:
    Max tackar och bockar- han firar födelsedag hela denna helgen med massa paket från höger och vänster även om han idag blev gladast för en heliumballong som jag släpade hem från mässan
    Det är inte alltid att den dyraste presenten är den mest populäraFlört
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-02-28 19:35:07 följande:
    hej hej!blev det några mässfynd?
    Hej Lisa, har saknat dig i trådenKyss. Allt bra med er????
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-02-28 19:36:34 följande:
    Jo, det är klart fast för den typen av skor känns det rätt dyrt. Sen är ju frågan hur lättsålda de är senare. Tror de kommer bli rätt fula och repiga tyvärr. I så fall blir det nog att köpa och sen spara till nästa eller slänga. (det kommer nog hamna ett par här ska du se )
    Tror ändå de kommer gå okej på T. Men det är som du säger, det beror ju på skicket men det gör det ju med kavat och annat med. Man kan ju säkert tvätta dem i maskinen och då blir de ju fina igen. Tycker de är sååååå fina med pärlplattor så ett par sänna kommer jag att köpa
    Tråkigt att höra om din underbara morgon
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-02-28 19:37:58 följande:
    hej hej. ja jag saknar också tråden. men kikar in här ofta...dock har jag inte lika mycket tid att sitta här och skriva nu för tiden. Dock är allt bara finfint med oss! Hur står det till med dig och din familj?
    Just nu sharlakans feber och att brottas med en 3 åring varje dag 3 ggr för att få i pennisilinen. Annars är det bra med oss. Försökerrensa lite i gardroben igen för att kunna finansiera mina många molo köp och önskelistan är ju inte slut än tyvärr hi hi
    Såg din söta grabb i BT, vad bra han passade i overallen och den randiga tröjan sööööööööööööööööötnosen
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-02-28 19:42:52 följande:
    Ja absolut. Det jag menar är att ex Noels Kavatkängor ser som nya ut trots idogt användande. De är lite tåligare. Ett par gummiskor håller sig ju oftast inte lika fina. Men man får väl ha dem som lite mer "finskor". Jag kommer inte kunna hålla mig antar jag  Pärlplattorna är skitfina! Nu dags för en 3-rätters GI-middag! Mums!
    Jo det är ju inte kavat kvalitee, det är jag helt överrens med dig om.

Ha en härlig middag och en mysig lördag kväll
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-02-28 19:44:43 följande:
    Sååå jädrans coola- jag vill ha både jeans och armypants
    hi hi Ja papper brukar vara poppis. Nikki har faktiskt börjat intressera sig lite för vad som finns innuti också nu så det skall bli kul för hon fyller ju 3 i april. Börjar spåna på önskelista till henne.
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-02-28 19:44:58 följande:
    Tack! Hoppas du får sova ut imorgon. Jag är också mer inne på hem och mig själv nu faktiskt. Har inte orkat/haft suget att shoppa så mycket till Noel. (måste vara febern)Vi kikade på massa snygga (och dyra) tapeter idag. Kan inte riktigt motivera ett köp av tapeter som kostar 1600 per rulle så vi har fått gå ner till 8-900 kr. Puh!
    Jag tycker du skall ta de dyra tapeterna, var det inte du som sade att du handlat för 36000kr kläder förra åretFlörtDå är tapeterna med ens inte så dyra hi hi
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-02-28 19:45:29 följande:
    Nope den snodde inte jag. Det här var ängelns auktion
    Ja snart hi hi asg. Men det finns fortfarande en del jag vill ha tex dinosaurierna och amerikanar bilarna har jag inget print med än.
    Tack för krya på dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12