Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-02-28 19:46:28 följande:
    Tack detsamma gumman! Hoppas att N kryar på sig! *kram*
    Kram på dig med
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-28 19:47:05 följande:
    Å va man e knäpp alltså Här ska man på toa i godan ro och så ser man nåt ruskigt hemskt som ligger på kanten (HADE INTE GLASÖGONEN PÅ) och får ju panik självklart! Skriker på sonen som kommer rusande som en hjälte åfkårs  " det är ett enormt kryp på toaletten, ta bort de ta bort de"Hjärtat slår i hundraåtti och mamman kallsvettas..Ut kommer sonen med ett.... PLÅSTER   Guuuuuu va piiiiiiiinsamt   det va Bella som lämnat ett plåster på kanten och mamman känner sig nu hemskt dum
    hahahahhahhhahha asg
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-28 19:51:32 följande:
    Svar på #32904 Eller hur    "TA PÅ DIG GLASÖGONEN" blev hans kommentar lite surt
    Jag har lite fobi mot använda plåster så jag tyckte det lät "lite" läskigt i alla fallFlört
  • nikki2006
    FlowerPowerMama skrev 2009-02-28 19:53:38 följande:
    Tack för dagens asgarv! Här är en till kryprädd person, fasar redan för första sommaren i huset, huvaligen!
    Jag gillar inte getingar, annars är jag inte rädd för så mycket kryp. Min pappa är livrädd för maskar så på somrarna brukade jag och min bror jaga honom runt i trädgården men en mask i handen.
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-28 19:55:26 följande:
    ska nog använda glasögon liiite oftare Jag kör nya FL beta nu, den andra gamla funkar inte för mig längre... Samma för er?
    Jag har den vanlig
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-02-28 19:57:01 följande:
    haha..jag tänkte samma tanke!Fast kanske inte så LÄSKIGT att man hade behövt illvråla genom hela huset efter hjälp
    Nä inte riktigt hi hi hi. Hittade ett plåster under ett bord en dag när jag gjorde special under borden på donkan. Det var det äckligaste usch. Tuggumi lämnar folk också under borden. Hallå det finns papperskorgar . Äckligaste var när vi hade bollhav, du kan inte ana vad vi brukade hitta när vi tömde bollarna en gång i veckan för rengöring
  • nikki2006
    FlowerPowerMama skrev 2009-02-28 19:59:05 följande:
    Jag hatar alla kryp, men särskilt spindlar, paniskt rädd för de! det var en spindel i källartrappen häromdagen, jag såg den aldrig men dottern ropade att det fanns en där. Jag bad henne stampa på skiten och så var hon så go att hon bar iväg spindeln till en snöhög på _andra sidan_ gatan sen. Hon vet hur rädd jag är..*s*Getingar är jag allergisk mot så de ogillar jag pga det, men helst av allt vill jag se en krypfri värld eller så.
    Min mamma är allergisk mot getingar, själv har jag alldrig blivit stucken. Livrädd för den så jag springe bara jag ser en
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-02-28 20:00:42 följande:
    hahaha...låter som att någon borde dra ner på antalet skräckfilmer
    Jag bara väntar på en skräckfilm om plåster moaahahahahha Den skulle skrämt skiten ur mig i alla fall
  • nikki2006
    Love Isac skrev 2009-02-28 20:04:03 följande:
    Åhh sorry att jag bara rusar in i ert samtal...Men jag blev helt till mig när jag såg NS-Vuxen???Baggyjeans?Finns det i någon web-shop?Eller ska det komma?Vet du?
    Hallå vi pratar inte kläder i denna tråden, bara använda plåster hi hi hi
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-28 20:05:40 följande:
    å varför funkar den inte för moi då???? har jag blivit en av de stackars försökspersonerna eller vadå???
    Ja jag är så tacksam att donkan äntligen insåg att det inte var särskillt hälsosamt med bollhav, nu har vi typ rutshikanor och sånt istället, inte fullt så äckligt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12