Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Näääääh, nu e det dags att släcka datorn för dagen, innan jag hoppar mera
    Dags för lite Tre Kronor.

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    loveliva skrev 2009-01-10 21:41:41 följande:
    Då är det min som hänger löst då kanske. Beställde igår kväll....
    Hoppas verkligen du får den.
  • ängeln83

Godmorgon flickor.
    Fy vad jag känner mej trött idag, trots att jag somnade hyfsat tidigt och har fått sova hela natten. Får väl skylla på det tråkiga och mörka vädret.

• ängeln83
    jompa skrev 2009-01-11 08:23:36 följande:
    God morgon.Idag blir det shopping för min del, men inte danskt och inte kläder. Nu ska dottern få lite möbler till sitt rum, äntligen. Så Ikea och Mio står på besökslistan.
    Morning

Men möbel shopping är ju inte heller fel
    Vad ska det bli för möbler då?
  • ängeln83

jompa

Funderar också på att köpa en fåtölj till Liams rum, fast nu fick han ju en sacco säck i julklapp som han äääälskar.
    M, expedit hyllan är praktiskt men sååå tråkig, verkligen nåt som finns i nästan allas hem
    Jag gillar skåpen som vi köpte till Liams rum, slukar hur mycket leksaker och sånt som helst.

• ängeln83
    jompa skrev 2009-01-11 08:35:22 följande:
    Vad är det för skåp?Ja den är lite tråkig den hyllan men som du säger väldigt praktisk och finns i alla barnrum nästna Mio har en som är fin, men jag vet inte om den räcker.
    Dom här skåpen, perfekt om man dessutom inte vill se alla leksaker, sen har vi ju backar under också som slukar en massa, perfekt att bara slänga i alla leksaker och skjuta under.
    Världens bästa förvaring.
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-01-11 08:37:28 följande:
    Har de tagit bort luvan på Molos lurv nu i vår?
    Jupp, både baby och jr är utan luva.
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-01-11 08:46:40 följande:
    Ja de där är fina, har ni nån form av back inne i skåpen oxå eller?Vilken avdelning hittar man dem på?
    Det är faktiskt kökskåp, tror det är 2 sånna här vi köpt, sen kan man ju själv välja vilken lucka man vill ha:
    http://www.ikea.com/PIAimages/29934_PE117699_S4.jpg

Har inte behövt använda skåpen än men det blir nog lite backar där inne sen.
  • ängeln83
    JuliaochNelly skrev 2009-01-11 08:59:05 följande:
    Godmorgon tjejer...usch sen kväll igår & lilleman vaknade tidigt. Så trött nu *gäsp*Men vad gör man  Morgon shoppas det något?
    Morning

Verkar som dom flesta är trötta idag.

Än så länge har det inte blivit nån shopping, blev ju en del igår så jag får nog ta det lite lugnt idag
  • ängeln83
    Nova76 skrev 2009-01-11 09:03:06 följande:
    Godmorgon! Vad fint det var! Vi ska göra om i Jonathans minimala rum och då är det perfekt med lite väggförvaring så. Är backarna också från IKEA? 1 och 1 är 3 - får ju säga att jag är något avis på att din lilla tjej sover hela natten! Gud vad skönt!!! J är 9½ månad och det har aldrig hänt! I natt sov han ca 2½ timmes pass och det var länge!
    Tack så mycket Vi är super nöjda med rummet.
    Jupp, dom gröna backarna är också från Ikea.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12