Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Linnea och Kevin skrev 2009-01-11 13:57:48 följande:
    Heej tjejer!! Avreggade mig från fl under ett svagt ögonblick men abstinensen blev för stor Vilka shoppar har tagit in molo 09 än?? Har letat efter dalmatinrar i 92 elle r98 men de ärt ju slut överallt
    Men är du galen kvinna? Vilka idéer du får!
  • Duntoffla
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-11 14:11:25 följande:
    Duntoffla skrev 2009-01-11 14:09:34 följande: ja en väldigt galen ide, ska INTE hända igen
    Det hoppas jag VERKLIGEN inte

Måste rensa garderoben mer för att ha råd med nya Molo. Men hur ska jag kunna skiljas från en del som jag knappt använt? De kommer ju inte blir mer använda heller om jag spar dem och köper ännu mer...
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:14:14 följande:
    Nej jag har samma problem! funderar på att skiljas från kossor och uttrar. Men kan jag det, verkligen???!
    Jag är inne på samma spår. har tagit in och plockat ut dem idag flera gånger. Vill ju inte ångra mig då de inte är så lätta att få tag på....
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-01-11 14:15:54 följande:
    Jag har gått fram med yxan här i lådorna o lovat mig själv att inte shoppa i större strlk o lägga undan. Skall sälja allt på Tradera nästa månad, då alla är panka i Januari så tänkte jag att det är bättre o vänta..Jag hinner tröttna på det innan vi kan använda det o "tappar liksom kärleken" till plaggen. Låter super töntigt jag vet.. Men ja ni förtår vad jag menar...
    Jag förstår precis. Detta är ändå saker som N kan ha nu så det finns ingen annan anledning till att sälja annat än att få in KR för att köpa nya saker. Har slutat shoppa för mycket stora saker för att spara. Ingen vits då jag också tröttnar. Har ett par enstaka plagg som jag köpt för stort och som jag väntar in. Som regnbågssuiten men den säljer jag inte.
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-11 14:15:29 följande:
    Duntoffla skrev 2009-01-11 14:13:02 följande: promise Här ska det oxå rensas. Alla 86or i tröjor ska bort.
    Jag rensar bodys då jag inte använder det så mycket längre. Noel har ju varit kass i magen förut och då är bodys opraktiskt vid blöjbytet samt att han börjat dagis nu och där kommer jag inte använda dem alls. Samma sak med suits. De används bara hemma.
  • Duntoffla
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-11 14:20:29 följande:
    Duntoffla skrev 2009-01-11 14:19:03 följande: Bodys finns det några få kvar här som oxå ska bort. Suitsen används bara till pyjamas nu. Vill nog ha kvar de liite till, men harlovat mig själv att inte köpa fler. (dalmatinrarna räknas inte )
    Jag ska inte heller köpa så många fler. Dalmatinerna ska jag ha och troligen bubblorna.
    Vi använder dem här hemma ibland. Både som pyjamas och som mysplagg.
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2009-01-11 14:41:17 följande:
    Bra bra..... Ksnske en annan kan få fynda (?) på tradera sen ut me kossor tack
    Nova76 skrev 2009-01-11 14:41:46 följande:
    Kan inte bestämma mig vilken Hannes ska få;Dinotröjan, bilbubblor tröjan eller astronauttröjan... Vilken är finast? i JR alltså. Om dalmatiner kommer i JR kanske han får den utöver en av de andra...
    Var kan jag se dem i JR?
  • Duntoffla
    Nova76 skrev 2009-01-11 14:47:33 följande:
    Mysgrodan har austronauterna, dinosarna och bubblorna tror jag att jag såg på Eleraff båda två
    Röstar för Dalmatiner om de kommer in. Annars austronauterna eller bubblorna. Haha det var ju typ alla
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12