isako skrev 2009-01-11 14:15:54 följande:
Jag har gått fram med yxan här i lådorna o lovat mig själv att inte shoppa i större strlk o lägga undan. Skall sälja allt på Tradera nästa månad, då alla är panka i Januari så tänkte jag att det är bättre o vänta..Jag hinner tröttna på det innan vi kan använda det o "tappar liksom kärleken" till plaggen. Låter super töntigt jag vet.. Men ja ni förtår vad jag menar...
Jag förstår precis. Detta är ändå saker som N kan ha nu så det finns ingen annan anledning till att sälja annat än att få in KR för att köpa nya saker. Har slutat shoppa för mycket stora saker för att spara. Ingen vits då jag också tröttnar. Har ett par enstaka plagg som jag köpt för stort och som jag väntar in. Som regnbågssuiten men den säljer jag inte.
Linnea och Kevin skrev 2009-01-11 14:15:29 följande:
Duntoffla skrev 2009-01-11 14:13:02 följande: promise Här ska det oxå rensas. Alla 86or i tröjor ska bort.
Jag rensar bodys då jag inte använder det så mycket längre. Noel har ju varit kass i magen förut och då är bodys opraktiskt vid blöjbytet samt att han börjat dagis nu och där kommer jag inte använda dem alls. Samma sak med suits. De används bara hemma.