• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Incommunicado skrev 2009-01-17 20:54:02 följande:

haha, jo!
    hahaha, vad bra!
  • Fiffa5

Duntoffla skrev 2009-01-17 21:32:02 följande:

Ja, det blev en liten tröja på Poppen
    Åhh, hade de den tröjan nu! Den har de ju inte lagt ut på hemsidan!! Trodde inte de hade tagit in den ju...

Du råkar inte veta om den fanns kvar i stl 92...?
  • Fiffa5

Hilti skrev 2009-01-17 21:35:45 följande:

God kväll.. Inboxa gärna mig med ang struliga köparen, blir så arg på sånt. Altså, överreagerar jag när det gäller bloggen det länkades till i bt? Hittade bild på min son och min makes håriga ben der. Såg att många andras pölsekärring barn var med. Visst, ansikten på barnen är borta, men endå. Jag kanske är en sur gammal tant? Vad tycker ni?
    Jag tycker också det är märkligt att ta andras bilder så där.... Skulle inte vilja ha mina bilder där...
  • Fiffa5

philmKarin skrev 2009-01-18 08:35:04 följande:

Hej! Kolla på tv4 - apan har ju MOLO-tröja på sig (eller?)

hihi, det var faktiskt likt! Men jag såg inga orangea ränder och det borde väl den haft?
  • Fiffa5

philmKarin skrev 2009-01-18 08:35:04 följande:

Hej! Kolla på tv4 - apan har ju MOLO-tröja på sig (eller?)
    Du verkar förvånad? Apor måste ju också få klä sig snyggt - speciellt när de är med i TV!!
  • Fiffa5

SmillaMilla skrev 2009-01-18 08:48:27 följande:

Hmmm vad jobbar du med? Låter lite roligt att du ser på barnprogram på storbildsprojektor
    Ja, låter som ett schysst jobb!
  • Fiffa5

Buttelina skrev 2009-01-18 18:57:33 följande:

RIKTIGT sliten
    [/citat]
    gambia90 skrev 2009-01-18 18:58:27 följande:
    [citat]
    SLITEN, jag har haft prickiga byxorna till och det mönstret såg inte roligt ut efter någon tvätt, och jag ser samma tvättslitage på den där tröjan
    [/citat]

THEA och Grodan skrev 2009-01-18 18:59:40 följande:
    [citat]
    Den ser rejält tvättblekt ut och tvättluddig, jag hade INTE köpt den.
    Tack, jag tyckte också att den såg trist ut men jag ville så gärna ha det printet så jag hoppades att det var jag som såg fel. Men då skippar jag den.

Blev alla lammtröjor så fula snabbt?? Tycker de är så fina men det kanske är bättre att spara de pengarna o satsa på DALMATINER i stället!!
  • Fiffa5

Godmorgon!

Igår hade jag avslut på en massa auktioner, blev iaf 780 kr! Ganska bra för en första rensning. Var ju bara två danska plagg, sen bl.a. en del POP-kläder som var ganska välanvända och så en del Lindexplagg vi fått i present men aldrig använt...

Har mycket mer kläder att lägga ut så nu är det bara att ta nya tag o börja jobba med powerlistern igen.... Men det är ju himla kul när det faktiskt ger lite pengar och så är det SÅ SKÖNT att bli av med det som bara ligger och tar plats!

Idag ska packas paket, inte lika roligt dock

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12