• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Preggi skrev 2009-02-11 22:27:06 följande:
    Vid Odengatan ligger Haven. De har inte jättekul sortiment. Och på hornsgatan ligger matador som har ganska mkt.. Sen tycker ju jag att Vildänglar är bästa och trevligaste butiken..
    Matador har jag ju varit på förut ... om jag nu kommer ihåg hur jag kommer dit. Var ligger Vildänglar? Kungsholmen?
  • Helle
    Preggi skrev 2009-02-11 22:32:39 följande:
    Det ligger vid fridhemsplan. Nära västermalmsgallerian.. Fleminggatan..
    Ok. Fungerar det att ta t-bana till Fridhemsplan? för då är det ju nästgårds från Odengatan?
    Tindrisen03 skrev 2009-02-11 22:33:59 följande:
    Helle skrev 2009-02-11 22:25:00 följande: Sprall uppe på NK har fått in ganska mycket Molo och Kikkid. Gillar också Vildänglar annars.
    Tack Dit hittar jag i a f

Har Vildänglar Småfolk?
  • Helle
    Preggi skrev 2009-02-11 22:39:08 följande:
    Om du ska till fridhemsplan från odenplan så hade jag gått istället. Det är en mysig promenad. Så kan du titta in på smågrodorna på vägen. Det finns inte så mkt där men lite villervalla har dom.. Annars funkar det absolut att ta t bana eller buss...
    Kanon. Får ta mig en titt på kartan tror jag
  • Helle
    Duntoffla skrev 2009-02-11 22:51:21 följande:
    På Söder har du för övrigt några stycken inom 10-15 min promenadavstånd. Babyshop, Smallkids, Uni barn (tror jag den heter) Mini Rodini, Under och Matador
    Kanon Ska se hur jag bäst tar mig från där jag skall vara dit. Bussar är jag inte så himla bra på att hitta med tyvärr. Vad rekommenderar du? Vilken station ska man sikta på?
  • Helle
    Duntoffla skrev 2009-02-11 23:00:30 följande:
    Jag gillar ju att åka buss men T-banan är enklast. Åk i så fall till Medborgarplatsen. Det ligger nog bäst till om du ska ta Söderbutikerna. Nu måste jag nanna lite. Go natt tjejer!
    Ok tack! Alltså jag åker gärna buss, bara jag vet med vilket nummer

God natt!
  • Helle
    maugu skrev 2009-02-12 10:16:55 följande:
    Nu blev jag irriterad..hade beställt lite saker från en webshop och frakten hit blev 95:- Betalade och allt var ok..nu fick jag ett mail att frakten eg är 250:- så de annulerade min order och ber mig lägga två nya för att få två frakter om 95:-..ehh?Varför inte fylllnadsbetala till  deras BG på den avgift som  saknas? Nu blir det ingen order alls-surar..ibland fattar jag inte att man bara gör ett beslut utan att kontakta kund först..dvs de annulerade rakt av..
    Det tycker jag var superdåligt. Har de frakt som är 95 kronor så får de väl hålla den. Man kan väl inte kräva att kunden ska betala mer då. Vi har fast frakt utomlands och man får ibland bita i det sura äpplet och betala några hundringar mer.

God dag förresten!
  • Helle
    tinkerbell74 skrev 2009-02-13 09:19:32 följande:
    Helle skrev 2009-02-13 09:18:08 följande: God morgon!Någon som vet hur de här är i storlek? Normala?www.tradera.com/UNDERBAR-IDA-T-VAR-JACKA-M ED-...#picMaugu: fint fynd! Oj, vilket fyndpris! Jag tycker de är normala i storlek!
    Tack! Då borde den ju bli bra till G i vår då. Han är väl 77-78 cm skulle jag tro. Kanske man skulle ninja sen då
  • Helle
    Moonis skrev 2009-02-15 13:52:22 följande:
    Ingen som vet
    Menar du de ribbade? De är i s f långa i modellen så då borde det bli bra. Min kille som är 100 kan fortfarande ha sina i 86/92 (som långa då)
    .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12