Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Måste fråga hur ni gör när ni traderar.
    Om ni har en tröja och ett par byxor som ni köpt för att det matchar med varandra. lägger ni ändå ut plaggen var för sig i auktioner, eller lägger ni dem ihop. Vilket tjänar man på mest?

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    THEA och Grodan skrev 2009-02-03 20:07:14 följande:
    Var för sig, det tjänar man mest på
    Tack, då vet jag hur jag ska göra
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-02-03 20:44:32 följande:
    ha ha de där budade jag precis på. Men sedan insog jag att de log under flickor. Så då la jag inga fler, kanske tur det.
    Haha, ja jag ska ju ha dem till en tjej, men nog skulle man kunnat ha dem till en kille också
  • Busbellan
    melizza skrev 2009-02-03 20:46:50 följande:
    grattis!!! kanonfina.....kollade på dem till min stora tjej men dem skulle nog vara för små för hon har 140.........kanonpris med
    Min dotter lär nog egentligen behöva strl. 134 till sommaren, hon är 128 cm lång nu. Men hon är jättesmal och på knickers spelar ju inte längdes så stor roll och på bredden är jag inte orolig att de är för smala
  • Busbellan

Rååsa Bubblan
    Jag har en helt OT fråga, men vad har du för kamera?
    Jag ska köpa kamera och vet inte riktigt vad jag ska ha. Tycker dina bilder har perfekt färg och skärpa, vad har du för kamera?
    Eller det kanske är fotografen det hänger på

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-03 21:55:18 följande:
    Ja helt totalt underbar!!!    Å jag har ide torka inom hoppingen just nu  Men ett litet linne kanske?  Det har ju varit på tapeten hela dan här
    Hur mycket kostar den kameran på ett ungefär?
  • Busbellan

Åh, efter ett bra avslut på tradera ikväll så känner jag att det drar i shoppingtarmen
    Måste nog se om det finns några mer måsten jag ska ha Räcka ut tungan

• Busbellan

Dagens i-lands problem, vad ska jag ta på Ella?
    dalmatinertröja med stjärnärmar till blå stjärnbyxor, eller samma tröja, men till dalmatinertights och kjol?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12