Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Godkväll!

Åhh min kamera strular *suck*

SmillaMilla skrev 2009-03-26 20:53:25 följande:
    ja svea har ju den rosa. de kommar att bli så snygga ihop.
    Åh ett tips till den rosa/lila är absolut lila kik-kidkepsen. Jag köpte min på minpluddevutt. Det blev ju sååå coolt ihop!
  • Zvartaliljan
    Nogula skrev 2009-03-27 07:58:01 följande:
    God morgon på er!! Tycker det är dåligt med kortärmade småfolk till Ella på T. Måste ha det ju. Kanske nån i tråden som ska sälja några såna
    Vilka söker du {#lang_emotions_dreamer}

Godmorgon Här vaknade vi vid 7. Har så satans ont i munnen idag...lagade tanden igår och de 4 bedövningsprutorna känns nu när de släppt, man kan ju liksom känna precis där han kört runt med nålen *aj* o inte fan hjälpte de ändå för hålet var för djupt för att kunna bedövas och mer än 4 sprutor fick han inte ge...så han fick borra utan bedövning till slut...kan säga att det var inte någon trevlig upplevelse
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-03-27 08:30:33 följande:
    behåll äpplena och rosa med elefanter! ut med resten nä men maia är fin i fäääärg
    lillronya skrev 2009-03-27 08:29:52 följande:
    Svårt att välja. De är ju så fina....
    Jag som just tänkte att rosa elefanterna får nog åka Tycker Maia passar bättre i blått än rosa, eller?
    Lejonen och kaninerna åker i alla fall...blev inte använda förra sommaren och lär väl inte bli använda denna heller...
  • Zvartaliljan
    Flock skrev 2009-03-27 08:33:41 följande:
    Behålla alla småfolk och sälj rutig molo och meandi sköldisar. Fast det har du kanske redan gjort? Tycker Maia är så fin i starka färger!!
    nej de är kvar...men har funderat på att sälja dom. Sköldisarna lär gå ganska högt va? Har till mamma också. Tycker du man ska sälja som set då eller var för sig???
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-03-27 08:34:15 följande:
    vilken strl är lejonen?? 86/92 va hmm jaaa där sa du nått, ut med rosa elefanter och behåll blå
    ja 86/92. Ja den blå är dessutom 98/104 och den rosa 86/92 så känns bättre o behålla den blå. Måste nog banne mig gå o sätta på henne den nu med gula leggings och jeanskjol
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-03-27 08:35:32 följande:
    noooo  inte sälja fina rutiga molon den har isabel på sig idag och hon är såååååå fin
    sluta förvirra mig Du, jag funderade på om aquafloerleggingsen kan passa till den, vad tror du om det??
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-03-27 08:42:25 följande:
    asg det är precis det isabel har på sig idag sälj sköldisar, småfolk vit med kaniner, rosa med elefanter och kissekatterna. så har du rensat lite ju
    Haha *great minds think alike* tänkte sätta på Maia det idag men så ligger leggingsen i tvätten. Men då bekräftade du mina tankar nu då att det passade ihop.

Maia har på sig lila/vita velourklänningen nu i 98...satt superbra, inte alls för stor, men vågar inte lägga in bilden...
  • Zvartaliljan
    Nogula skrev 2009-03-27 08:44:28 följande:
    Ja, katterna bara måste säljas
    haha men de är ju i 98/104 så det är tveksamt..men nja kanske ändå. Har så mycket fina klänningar så t-shirts används knappt aldrig här
  • Zvartaliljan

Nä ni brudar nu måste jag sticka...kl.10 kommer emmsan för att klä på sina ungar för kalas Dyrt kalas haha Maia är hemma med mig idag så vi får se hur mycket det blir gjort. Ses senare!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12