• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-19 07:45:42 följande:

Godmorgon! Hade också avslut igår. Roligt! Men tråkigt att packa... La ut nya samtidigt. Är det lönt att lägga ut randiga pop-tröjor i 92? Har ärvda såna som det inte är nåt fel på, men används aldrig.
    Min POPkläder gick dåligt. Det kanske är dålig timing eftersom POP har stor REA nu. Man kanske tjänar på att vänta lite.
  • Fiffa5

Frågade tidigare men fick inte riktigt klart för mig...

Dalmatinertröjan med stars-ärmar - är det troligt att den säljs slut nu med en gång och alltså inte kommer gå att få tag i senare ?

Så ska man ha den är det bäst att försöka hitta den så fort som möjligt? Jag letar storlek 92...

• Fiffa5
    ellenagnes skrev 2009-01-19 18:15:14 följande:
    Åh vad jobbigt. Jag som ville ta det lite lugn med shoppingen nu ett tag. Då blir jag kanske utan o det är ju inte kul!
  • Fiffa5

Nu har hippo fått in molonyheterna. Ngn som känner sig sugen på att handla därifrån??

• Fiffa5

Preggi skrev 2009-01-19 23:28:40 följande:

Godkväll tjejer! Allt bra här? Shoppas det massor som vanligt? Själv såg jag just att Matilda kom med i en tävling på expressen. Första gången jag skickat in en bild till en tävling. Så nu fiskar jag röster.. www.alltombarn.se/kulturnoje/tornrosa-1.19321... Ska alla lägga sig när jag kommer?
    Nu har jag röstat på din sötis!
  • Fiffa5
    Fiffa5 skrev 2009-01-20 08:21:15 följande:
    Nu har jag röstat på din sötis!Fast var tävlingen redan avslutar? Det verkade ju gå att rösta i alla fall? Ja ja, himla söt bild var det i alla fall!
  • Fiffa5

Quiet thoughts skrev 2009-01-20 10:26:03 följande:

Hej nån som testat kombon röda moonids frottebyxa och den där indianbyliknandetröjan från Småfolk i glada färger? såg en bild på en sida med denna kombo o de va ursnyggt tyckte jag.
    Menar du den med en indisk by på, eller finns det en med en indianby på också?

Skulle vilja ha tröjan med indisk by på, men den finns inte på rea någonstans än väl?
  • Fiffa5
    Fiffa5 skrev 2009-01-20 11:11:54 följande:
    Menar du den med en indisk by på, eller finns det en med en indianby på också? Skulle vilja ha tröjan med indisk by på, men den finns inte på rea någonstans än väl?
    Seg jag är... Glömde att jag läste ikapp o ni hade ju redan visat bild på tröjan Det är i alla fall den jag vill ha
  • Fiffa5

melizza skrev 2009-01-20 11:12:59 följande:

den röd /ljusblå verkar komma nu igen....såg lite linnen och badkläder men undra om det är samma färg eller såg det bara ut så??
    Jag som sitter o sörjer över att dottern växer ur sin röd/ljusblåa suit. Men då kommer det ngt linande igen? Kollar ni på ngn dansk sida?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12