Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Jämförde lite leggings i strl 98 - 110

kolla här:

regnbågarna och kaninerna är 98 och dem andra med prickarna är 104 Förvånad
    konstiga storlekar

Här är skillnaden mellan 104 o 110 det syns vilka som är 104 och vilka som är 110...dem längsta är 110

• melizza
    lillronya skrev 2009-01-15 19:12:58 följande:
    Ja det hade ju kunnat bli hur som helst ju.
    men håret växer i af ut igen men det gör inte molo suiten.......tur det inte var den hon klippte i
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-15 19:40:56 följande:
    Spammade BT med lite bilder.Fick underbar post idag också, är verkligen kär i nya Molo, älskar att plocka upp alla färgglada plagg, snacka om att man blir glad
    sötnosen.....massa fin post och supersöt modellkille
  • melizza
    maggan75 skrev 2009-01-15 21:10:39 följande:
    orkar inte läsa tillbaka men jag ställdeen fråga i eftermiddags och vet inte om ngn svarat. Molo klänningen med dalmatiner printet (den med volanger) är det ngn som har den funderar på vilken storlek jag ska ta till min tös som är straxt över 90 och 14-15 kg .... ngn som kan hjälpa mig...... Min butik skulle beställa hem den  till mig nämligen
    dem börjar ju på 92 så du kan ju ta det men tycker jag....vet inte hur dem är i strl ännu men om några dar får jag hem min med pärlplatteprintet
  • melizza
    FL Lisa skrev 2009-01-15 22:00:35 följande:
    vet någon vilka av butikerna som säljer Molo som har fraktfritt just nu?
    matador
  • melizza

God morron!!

Längtar tills nästa omgång med molosar kommer så man kan välja mellan alla molosar.....hittar inte några riktigt snygga kombosar...saknar lite ränder och lite bubblor i andra färger.

När ska det komma egentligen???

• melizza
    Trocadero skrev 2009-01-16 09:17:42 följande:
    Jaja, det kanske är fullt logiskt att de inte tillverkar overaller i större storlek då.
    men funkar det inte med tvådelat för er då? om man nu behöver fleece under så kan man ju köra med tvådelat ju....men förstår att det skulle vara smidigt att bara dra på ett plagg istället för två
  • melizza
    Mini78 skrev 2009-01-16 09:28:23 följande:
    Hellu girls! Kan nån van flick-shoppare tipsa mig om en fin klänning till en liten flickbebis? Det ska vara mjukt och originellt och såklart jättefint!  Gärna med nåt rosa inslag då mamman har två pojkar sen innan och önskar sig nåt rosa.
    vilken strl?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12