Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jompa skrev 2009-01-19 20:55:45 följande:
    Hejsan.Ja jag är sällan här och du är alltid här när jag ligger och snarkar Hoppas allt är bra med er. Vill se bilder på Skatten och de nya kläderna.
    hehe ja jag e ett litet nattdjur jag
    Imorgon blir det nog nya fina kläder på ska försöka komma ihåg att dela med mig med bilder

Bubbelgums tröjan - alltså den är såååå fin på!! Jag har tvekat som bara den men ååå va fin den är
    Smultronhjärta skrev 2009-01-19 20:56:52 följande:
    Jag är extremt åksjuk i vanliga fall- måste typ köra bilen själv Postafen testade jag i helgen och blev ännu tröttare- sov hela lördagen och gick ändå och la mig vid 22 igen Maken tycker jag är såå tråkig hehe.FSkatt:
    Iiiiiiiiiiiiiiiiiiii *glädjetjut*
    Linnéa81 skrev 2009-01-19 20:54:46 följande:
    ser att ni shoppat i sthlm...nån därifrån i tråden?
    njaaäe, beror på vad du undrar. Jag är en förvirrad själ som bot där iaf
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-01-19 21:02:52 följande:
    ja du får bättra dig allt är bra med mina sötfisar nu skatten då? allt bra?
    Nu?? Har de varit dåliga?
    Jajjemensan, Lillskrotis mår prima
  • Fantastiska Skatt

Sorry, Skatten vaknade och totalvägrade somna om.

Havsvind --- Men med dalmatinerna hemma klarar man sig långt ju .-D Såå superfina!! Vad väntar du fr poppen och B&R?

Butte --- Men fyy för magsjukan!! Skönt att den är över nu iaf!

• Fantastiska Skatt
    havsvind skrev 2009-01-19 22:09:33 följande:
    Väntar fiiina saker B&RFjärilströja med pärlplatteärmarTurkos body med bubblor och rosa kantPärlplattebyxorPoppenFjärilssuitDalmatinerbyxaåen Småfolkströja från rean
    Åå verkligen fiiiin shopping!! Man får se sötnosen modella sedan va?
  • Fantastiska Skatt
    havsvind skrev 2009-01-19 22:15:53 följande:
    Åffkårs!!Det var längesedan Skatten var modell också va?
    *harkel* mjaa det var nog det va Oskyldig 
  • Fantastiska Skatt

Tack alla söta goa rara för kommentarerna

Butte --- fina shoppingen! Guuu' va fin Isabel är i Kik Kid klänningen Å söta goa Alexander i bilsuiten - varför varför köpte jag inte den för Gråter Ångrar mig såå nu när jag ser honom i den *gosunge*

Helle skrev 2009-01-20 21:00:24 följande:
    God kväll! Här är det inte så muntert ikväll. Stora sonen verkar ha fått magsjuka Vi vuxna har kört pepparkornstricket, men vi får väl se om det hjälper. La in ett par bilder i BT för omväxlings skull, på gamla godingar Dags att läsa tillbaka.
    Nej trist med magsjuka Finisarna i BT!!
  • Fantastiska Skatt

Ängeln --- Utan tvekan de gråa!! Matchar det mesta och mkt finare än de andra IRL om du frågar mig!

Nu blir jag jättenyfiken om kidzshopen, någon som vill inboxa?! Pleeeese *fjäskar*

• Fantastiska Skatt

Vill oxå ha armygrå i 92, letat som en toka

havsvind skrev 2009-01-20 21:09:36 följande:
    Butte: Vilka fiina barn och kombos i bt, blev så sugen på kik-kiden!!!Helle: Vilka fina pojkar du har!Skattmamman: Så du kände dig manad att lägga in ngn bild Fiin shopping.
    Haha ja jag kände pressen Kom massa fint idag men e för lat jag Fick bla hem Idat's anorak m hajar och Skatten vägrade ta den av sig, han bara älskade den goungen
    trunken81 skrev 2009-01-20 21:08:32 följande:
    Hejsan hoppsan!!Jag behöver lite hjääälp!!!Behöver köpa ett par SKOR/stövlar till Aleya. Vill att hon ska börja träna på att gå utomhus nu, hon är så nyfiken på allt ute men jag har inga skor till henne.BRA och FINA skor - VART??? och helst inte alltför dyra... men gärna så enkla som möjligt att gå i!!!
    Kavat! Kostar lite men bäst när de håller på och lär sig. Om hon inte har väldigt smala fötter iof då de är ganska breda.
  • Fantastiska Skatt

Butte --- Ja jag har kommit fram till att han passar väldigt bra i både rött och grönt, två färger jag ratat innan , så nu har en helt ny värld öppnat sig

• Fantastiska Skatt
    tinkerbell74 skrev 2009-01-20 21:19:17 följande:
    Vad är det med Kidzshop? *crazy nyfiken jue*
    Hur är det med tösen? Varit borta ett par dagar och inte hört hur det gått för henne, tänkt på dig Kyss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12