Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-13 19:39:19 följande:
    Funderar på om jag ska slänga ut lite äldre stars på T, dom lär nog inte bli använda mer här hemma nu, vad tycker ni?
    Jag väntar lite till med tanke på att reorna rasar i butikerna men det beror på hur gamla starsen är..är det höstens hade jag väntat liite till, är det äldre så hade jag traderat..
    Nu får jag ångest för att inte jag kastar ut någonting på T -sitter på massor och då menar jag faktiskt massorCool
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Camellis skrev 2009-01-13 19:55:02 följande:
    Åh nu vill jag också ha stars!!! Linnet är ju tokfint! Såg i BT. Men jag ville ju köpa från Matador, och så har de inte linnet! *sur* Känns som att jag vill köpa lite mer sommarkläder nu. Har bara köpt nya molosar åt Ellen än så länge, men vill köpa åt Hugo också ju. Och han skulle vara så fin i starsen! Är ju lite extra vänligt inställd till Anna Cill idag, så jag kanske shoppar mera från dom då.
    Anledningen till att jag inte väntade längre var för att det är fraktfritt på Matador..då trodde jag fortfarande att det fanns en liten möjlighet att dalmatinerna skulle komma*tydligen inte*. Inga problem att lägga flera beställningar när det är FF ju
  • Smultronhjärta
    jojoa75 skrev 2009-01-13 19:55:44 följande:
    De är verkligen underbara! Säger det igen.. tycker nog att denna kollektionen är den bästa nånsin, iaf i min smak...Min dagens shopping (o jag som skulle beställa allt från ett ställe så jag slipper portot...) *otålig* www.luckylittleme.se/product.asp?product=1579...okidokibarnklader.e-butik.se/show_product_pic...okidokibarnklader.e-butik.se/show_product_pic...Sen har jag skrivit min lista tidigare i tråden, vad jag har beställt redan
    Fiiina inköp! Vårens kollektion är ju underbar
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-13 20:00:51 följande:
    Jojoa: Satan vad du handlar! Räknar du m att du ska tjäna mycke på ditt extra knäck eller? Jen: Frestas inte så!!! Jag äger inte en endaste liten choklad sak hemma... Smultronhjärta: Hur mår du!?
    Jag mår ju bara bra nu när Molo har kommit Annars mår jag väl oxå bra
    Hur mår du själv? Lika bra
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-13 20:07:55 följande:
     V kommer hem i morgon efter att varit borta sen i lördags..... å så e han ledig till nästa måndag Så ja, jag kan inte må bättre
    Vad skönt Då kanske du snart mår exakt lika bra som jag
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-13 20:14:28 följande:
    Men ååååh, skit också, jag är fortfarande shopping sugen ju, måste nog jaga reda på nåt mer vi "behöver"
    Haha- mycke vill ha mer Köp något så tokdyrt att du blir rädd för dig själv då kanske suget lägger sig lite
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-13 20:17:26 följande:
    Jaaa, men det är verkligen så Mmm, men vad skulle det vara?
    Jag fnular på att köpa en Fatboy original, sen lär jag inte handla på ett tag-hoppas jag
    Fast sen köpte en bärbar dvd till bilen idag så jag måste nog tänka om lite
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-13 20:37:41 följande:
    God kväll!Åååhhh vad massa fina barn i härliga kläder i BT! Jag är sååå nära att bryta mitt köpstopp. Ni kommer ju ha handlat upp alla fina Molosar tills det är dags för mig
    God kväll!

Du så duktig på att hålla ditt köpstopp Illa tidpunkt att lägga det på bara
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-13 20:41:12 följande:
    Ha ha, det stämmer nog Bor iof inte riktigt på landet men i en mindre ort iaf
    Haha- då kan ju jag jämförelsevis säga att jag inte heller på landet även om jag tycker att det känns så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12