Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nogula skrev 2009-03-02 15:58:51 följande:
    Tack för tipset, jag tog starslinnet
    Kul!
  • tinkerbell74

RååSa BuBBlan skrev 2009-03-02 20:06:54 följande:

fiiiiiina  
    Jaaa, superfina prickarna. Bodytiden är ju i det närmaste över så jag behööövde verkligen en ersättare till finaste prickarna!
  • tinkerbell74
    saturnina skrev 2009-03-02 20:20:53 följande:
    Haha, finaste tunikan i vår garderob! Snart också i din.
    Jaa *glad* Jag hade ju en i 104, men som Julia vääägrade ens prova! Hoppas på bättre tur med lillasyster som inte börjat säga emot än.
  • tinkerbell74

*snyft* Jag förlorade kampen om kossorna! Dumma FPM. Grattis!
    Kunde ju inte vara hemma å ninja jue...

• tinkerbell74

*skummar tillbaka några sidor*
    Ser att ni pratar KikKids volangisar. Kan inte annat än hålla med. Idag hade Alice sin röda med de röd/blå katvigstrumpbyxorna och det är såååå fint!!!

• tinkerbell74
    FlowerPowerMama skrev 2009-03-03 12:58:03 följande:
    Kossorna var ett måste här till sommaren, sorry! Satt och uppdaterade halva morgonen för att inte missa, missade ju en auktion igår och blev sur för det så nu var jag riktigt på G.
    Ja hade jag varit hemma så hade du fått kämpa lite mer. De lät på säljaren som de var jättefina (mailade )
    Tänk på oss när de är urväxta vetja.
  • tinkerbell74

Vad inboxar du om Smilla. *förlåt jag är såå nyfiken av mig*

Och vad är det för ny förkortning jag såg... hklöö!? (eller nåt) Svårt att hänga med i svängarna.

• tinkerbell74

Rååsa Smurfen skrev 2009-03-03 13:05:24 följande:

Grattis till vinnaren blir ofta en kamp mellan "måste har " objekt på tradera från folk här ,nog för att det oftast är vi i tråden som är de galnaste köparna Ofta jag ser något nu ,men ser en känd budare och då väljer att avstå ,men  bäst är nog att blunda för vem som bjudit och helt enkelt köra på bäst bud vinner ibland vinner man o ibland inte...
    Håller helt med!
  • tinkerbell74

Rååsa Smurfen skrev 2009-03-03 13:08:10 följande:

undra okså vad hon inboxar om dock kan jag koden som betyder hoppsan jag bröt köp stoppet
    haha, låter som en kod jag kommer att ha stor användning av.
  • tinkerbell74
    Fiffa5 skrev 2009-03-03 13:19:07 följande:
    Smilla var o handlade bla NS till 70 % o köpte till några här...bla mig. Så det var nog det inboxandet handlade om.
    NS till 70%! *dreglar*
  • tinkerbell74
    Smultronhjärta skrev 2009-03-05 08:36:37 följande:
    God morgon!Jag är också trött- tror faktiskt att det i mitt fall beror på att jag sover för mycket 8 1/2 timme Varför ska superfina grodorna få flytta vidare
    Jag chansade att det inte skulle vara ett sånt stort hopp mellan 98/104 (som passar nu) och 110/116 men det var det. Ska försöka sluta vara en sån dansk-hamster! Så storasyster blev utan grodisar... tur att lillasyster har. *älskar det mönstret*
  • tinkerbell74
    Smultronhjärta skrev 2009-03-05 08:44:22 följande:
    Önskar dig lycka till! Jag har försökt sluta hamstra danska favoriter,eller ja Småfolkisar då, och det enda jag har slutat med är att berätta för gubben varje gång en ny favorit flyttar hit
    Ja jag har goda föresatser men det slutar alltid med en proppfull växalåda ändå.
  • tinkerbell74
    Stormis skrev 2009-03-09 20:35:12 följande:
    Tinkerbell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Är du här idag. Grattis till vinsten. Var en av de sämsta affärerna jag gjort.... Tur att det var till dig
    *kikar in som snabbast*
    Hua ja, jag trodde aldrig jag skulle vinna på det budet! Känns ju som att ha rånat dig. :-/
    Vad är fatt med T helt plötsligt? Jag har gjort så mycket fynd de senaste dagarna, som inte brukar gå så billigt

Passar på att be om ursäkt till lillronya också.
  • tinkerbell74

Vinkar och hejar förresten. Hoppas alla mår jättebra och shoppar fiiina grejer!

• tinkerbell74
    SmillaMilla skrev 2009-03-11 21:46:32 följande:
    Åhhhh så fin!
    Tack! Jag har velat över den flera gånger men nu ska den flytta hit. Känns som att vi börjar ha gått igenom de flesta Småfolkklänningarna nu nästan. Nä, det finns många fina godingar att leta upp än.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12