Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

snigelina skrev 2009-01-13 15:14:41 följande:
    Jamen. Jag väntar ju på.. hmm.. 28 plagg. Gulp..
    Förvånad shit kvinna
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2009-01-13 19:56:09 följande:
    God kväll!Sitter och väntar på att min chokladmousse ska bli klar i kylskåpet mmmmm ...Ska alldeles strax kika in på shoppingen i BT. Är jättenyfiken !Måste bara rådfråga lite... Vilken lurv tror ni är finast på Ava: Den rosa med gula kantband eller den lila med blå kantband??
    den lila
  • Buttelina

hmm NU vaknade lillebror ordentligt Fundersam. han har sovit hela dagen, bara vaknat, tagit en välling och somnat om igen... undrar hur denna kvällen blir...

• Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-01-13 20:14:28 följande:
    Men ååååh, skit också, jag är fortfarande shopping sugen ju, måste nog jaga reda på nåt mer vi "behöver"
    har liam en mörkgrön lurv? annars borde han få det
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-01-13 20:31:57 följande:
    Det roliga är att nästan alla som hänger i tråden faktiskt bor på landet Bönner har bättre klädsmak vill jag komma fram till
    hmm fast det stämmer väl inte... rätt många är stockholmsbor, jag mfl bor i malmö, flera i göteborg osv...
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-13 20:41:13 följande:
    Godkväll Jag har shoppat regnbågetröja och turkos tröja med stars Butte: Jag smet in på BomBom på lunchen ( kom ju på att det inte är långt från jobbet....) och de skulle få in Molo idag på eftermiddagen ingen regnbågströja hur kan man inte ta in den fiiiiina liksom
    haha nä ibland kan man tycka att de tar in liiite konstigt på bombom
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-01-13 20:53:28 följande:
    DuntofflaHar inte fått hem stjärn tröjorna än men regnbågen är ungefär som bubbel bilarna, lite bredare bara och kanske ½ cm kortare.
    skanör falsterbos camping, vet inte om den heter så men den har ett underbart läge
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 21:56:01 följande:
    *kikar in som snabbast*Hemma på permis från sjukhuset... Alice blev akutopererad i söndags natt.
    nämen vad har hänt
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 22:05:17 följande:
    Mellan två blöjbyten så hade hon svullnat upp i ljumsken och skrek av smärta och vi for till akuten. De misstänkte bråck och opererade akut. Men det var en var-ansamling och förstorade lymfkörtlar. Och nu måste hon utredas för att utesluta en rad hemskheter pga. hennes förhöjda blodvärden.
    nämen åhh vad skrämmande får man fråga vad hon ska utredas för? du behöver inte svara...

Hoppas att hon mår bättre snart och att det bara var en ren slump
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 22:13:02 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-13 22:08:20 följande: Allt är som ett enda kaos i huvet... men det var bla. för att hon hade så högt antal vita blodkroppar.Tack för alla kramar de värmer oerhört mycket!
    åhh lilla vännen krama henne från oss och kram till dig och mannen också tinker, förstår att det måste vara tokjobbigt för er
    usch jag fick tårar i ögonen jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12