Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-29 08:11:05 följande:
    Å just det!kanske kanske kanske får jag ett par kilo Molosar i lådan idag *hoppas hoppas*
    Ett par kg! Ser fram emot bilder

Jag shoppade ett par st Molotröjor igår kväll jag. Det blev ytterligare två luvtröjor, en grön med dinoluva och en grå med spaceluva. Från Trendsales.
  • isold2003
    Buttelina skrev 2009-01-29 08:10:03 följande:
    haha jag vet inte egentligen eg borde jag inte vara glad för bilen är ju på verkstad, vi har fått reda på att vår bil var dubbelförsäkrad (betalat 6000 för mycket) och dessutom fick vi reda på att min sambos kontokort blivit skimmat igår... men men vad fasiken man får vara glad ändå
    Nämen Tur att det upptäcktes att ni har dubbla försäkringar iaf så att det itne blir mer dubbelbetalt nu. Hoppas att  det inte blir något strul med inköp på makens kort.
  • isold2003
    Buttelina skrev 2009-01-29 08:20:34 följande:
    åhh superfina!! vad kostar dom??
    Jag betalar 450:- inkl frakt från Danmark. Antar att de går på något liknande i Sverige men har inte sett dem i jr storlek här ännu.

jompa skrev 2009-01-29 08:23:28 följande:
    Isold; vet du varför Slitage hemsida inte fungerar?Har inte gjort det på länge nu.
    Nej jag vet inte. Jag har inte träffat Caroline senaste gångerna jag varit nere. Ska ner en sväng imorgon så jag ska försöka ta reda på vad som händer då.
  • isold2003

Smultronhjärta, grattis till graviditeten!! Jobbigt att må så illa

• isold2003
    maugu skrev 2009-01-29 08:43:09 följande:
    God morgon!Man biter  ihop Dvs hur gör man med 2..vet inte, men jag har tyckt att två är enklare än ett barn..kanske för att allt bara snurrar på och med andra barnet så har man ju rutiner och vana som man inte hade med ettan..tuffast tycker jag har varit att vara gravid och ta hand om  storasyskonet...Isold; supercoola luvtröjor..jag missade den du hade på tradera och den gick förstås till ett vrakpris..suck..men, får hålla koll på dessa då
    Ja usch, den gick superbilligt. Men jag hade inte betalt mkt för den heller och den gick inte över sonens huvud utan skrik även om tröjan passade bra i lövrigt.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-29 08:38:12 följande:
    Å vilka snygga  kanonköp!!
    Tack!
  • isold2003
    Buttelina skrev 2009-01-29 08:45:50 följande:
    vilken tröja? *nyfiken*
    Äldre luvtröja "wild thing" med vargtryck framtill.
  • isold2003
    Smultronhjärta skrev 2009-01-29 08:50:09 följande:
     Ja.. då ska jag sitta där rosig som en rosenknopp med min perfekta bebis som sover heela nätterna från början och äter enligt klockan, Max ska huxflux börjat prata, ha vattenkammat hår och läsa nationalencyklopedin Inget kaos här inte
    Självklart Det fixar sig, på något sätt klarar man av det hur det än blir. Det kommer att gå toppenbra!
  • isold2003

God kväll! Bildtråden är verkligen helt underbar med alla fina färger och mönster!!

Duntoffla, kul med Moonkidsdressen Noel passar verkligen i den färgen!

Jag provade den fina Mololuvtröjan på pojkarna i eftermiddags. Den är ju köpt till lillkillen men den sitter lika bra på stora killen. Tröjan är i strl 104 och lillkillen 98 cm lång, stora killen 110. Perfekt att kunna använda samma kläder

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12