Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jojoa75 skrev 2009-01-17 08:00:02 följande:
    Hemma från jobb, satt oxå o kollade Elvasmåtroll, men mitt i natten. Hade kunnat shoppa massor till svägerskans tvillingpojkar som föddes häromdan, men måste hejda mig..
    hade jag haft små att handla till så hade jag väntat också för de små storlekarna finns alltid kvar till rean. men förstår att du blir sugen för jag tycker ju midre plagget är desto sötare hi hi skit att man inte har en liten till, får nog skaffa( babysuget släpper aldrig )
    Såg din notis om min småfolkET stavning Du skulle sett mig ppå t innan jag kom på att det heter småfolk bara. Sökte i 15 minuter säkert men med fel stavning
  • nikki2006
    jojoa75 skrev 2009-01-17 08:31:09 följande:
    Nä, nu är det dax att sova! Gonatt!
    god natt
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-01-17 10:26:40 följande:
    suiten är fin, den är dock borta på posten någonstyans. Jag tog medvetet randig ärm, ska nog inte kombinera de två plaggen annat än hemma men jag gillade det lila, är lite trött på alla "killfärger" ibland. Jag tänkte ha grön el blå starsbyxa till, t ex el svarta velourisar. suitar har jag bara som pyamas så än så länge köper jag det jag gillar, även om det är tjejigt ibland, det har han inte ont av.
    skit vad du shoppat gumman. Super roligt o jag är helt klart avis( så tro inget annat )
    Men skulle du inte lugna ner dig lite o sälja av eller?
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-17 10:27:17 följande:
    Så tradigt när de inte kan se i sina system. Har gjort samma sak då jag väntat på saker men det går inte att spåra
    hej tofflan!!!!!
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2009-01-17 10:30:47 följande:
    Hallå igen darlings.Nu är renoveringen i full gång här hemma, igen, en liten paus blev det ju iaf O jag är grymt hopping sugen, nån med tips på nåt fint?
    Vad skall ni ge er på denna gången
    Det blev ju grymt bra förra gången så jag förstår att man får blodad tand
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-01-17 10:39:30 följande:
    är du orolig för mig? Jag köper inget särskilt nu, köpte 24 moloplagg och det är väl inte mer jag vill ha förrän nästa leverans. Jag har två papperskassar fyllda med danskt som skall säljas men T verkar ju gå trögt om man ser till de auktioner man ser så jag avvaktar medvetet. Jag får väl lägga ut pengarna och ta igen det sen eller ta Traderapengarna och köpa på salgen för! Jag sålde ju på T för 9500 kr i december, de stoppades i tidgare hål i fickorna och finansierade mkt av det nya jag köpte också.
    Ja lite orolig faktiskt, du har ju själv sagt att du vill spara och inte handla mer nu.
    Men jag vet hur svårt shoppingsuget kan vara.
    Only looking out for you baby
    Jätte bra att du skall ha ut lite på T i alla fall. jag har massor ute nu och 2 lådor till som skall ut i feb o mars. Vill vänta lite till med sommarkläderna ju. Så kallt nu så jag tror det blir bättre att lägga ut i Mars, tror du inte det???
    Min molo lista är lååååååååååååååååååååååååååååååång så vi får väl se vad som jag skall kapa från den hi hi
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2009-01-17 10:40:35 följande:
    Nu är det dags för köket Fast bara en liten renovering, byta kakel/diskbänk/blandare och lacka om luckorna, den stora köks renoveringen får vänta tills man har stora barn
    Ja vi vill också göra om köket men det är som du säger. Vill först att de är stora nog att inte fördärva det man lagt massa pengar på.
    Vi vill byta luckor o kylskåp o sätta in en helt ny stor köks ö i mitten av köket. Vi har rätt stort kök o det har alltid varit en dröm att få en ö.
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-01-17 10:46:40 följande:
    vad söt du är!! Mars el april sätter jag ut sommarkläderna med, jag väntar nog meed det mesta molo nu också, tar det i feb/mars, få se när det börjar hända saker på T. Vet ej om det är krisen nu som gör att folk inte shoppar el januari? dessutom har mkt nytt kommit... men får du ut bra priser i januari nu? eller säljer du för att du måste?
    ja då väntar jag också till mars.
    Tycker det går okej på t. har ju mest begagnat ute nu. Men det är ju inte min bästa omgång. Men jag måste få in lite stålar till nya molo, har ju ingen reserv att ta av.

Köksö är ju så underbart, man kan laga mato baka och ha barstolar om man vill. Såååååååååååååååååååååååååååååååå snyggt i ett stort kök.

Gillar de gröna ränderna du köpt men prickarna tycker jag är för fesiga i färgerna. Är inte så mycket för pasteller.
    Kommer köpa mycket bubbelgum, cubacars, fjärilar de stora o små, cups, dalmatiner o svarta stjärnor o blå o gröna. ja jag vill snart ha hela kollektionen hi hi
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-17 10:54:42 följande:
    Ännu mer renovering? Ni måste ju snart ha fixat hela huset
    bara bra, liten sidoeffekt av att jag bara jobbar morgon nu är dock att jag inte kunde sova längre än 6 imorse fast ingen väckte mig o jag har sovmorgon.
    Hörde att du frågade om cups byxorna häromdagen o jag tycker definitivt n kan ha dem
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-01-17 11:01:49 följande:
    så här står det på my-babys sida men jag tror itne de har rätt att säga så:My Baby ersätter ej paket som kommit bort pga Postens felaktiga hantering och ersätter heller inte paket som kund returnerar till oss, men som ej når fram pga av Postens felaktiga hantering. Vill man som kund vara 100 % säker med att paketet skall nå fram, så får kunden stå för kostnaden att skicka paketet rekommenderat. Hör av dig till oss då, så ordnar vi med det.Om paketet inte avhämtas och därmed returneras till My Baby förbehåller vi oss rätten att debitera 150 kronor, oavsett köpesumma, för att täcka frakt, returfrakt samt administration. Detta har du godkänt genom att genomföra en beställning hos My Baby.
    Brukar stå så men många väljer ändå att ersätta för att ge bra servise. Har du frågat dem?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12