• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

kristinah skrev 2009-01-28 18:51:09 följande:
    spöken???
    Om jag säger så här-det är inga felköp och ingen webshop som ligger bakom...
    Fyra Mirakel: J97-J00-G07-L08
  • maugu
    saturnina skrev 2009-01-28 18:55:46 följande:
    Menar vi något olagligt här?
    Typ..
  • maugu
    Smultronhjärta skrev 2009-01-29 08:40:05 följande:
    Tack
    God morgon!
    Man biter  ihop Dvs hur gör man med 2..vet inte, men jag har tyckt att två är enklare än ett barn..kanske för att allt bara snurrar på och med andra barnet så har man ju rutiner och vana som man inte hade med ettan..tuffast tycker jag har varit att vara gravid och ta hand om  storasyskonet...

Isold; supercoola luvtröjor..jag missade den du hade på tradera och den gick förstås till ett vrakpris..suck..men, får hålla koll på dessa då
  • maugu
    Smultronhjärta skrev 2009-01-29 08:50:09 följande:
     Ja.. då ska jag sitta där rosig som en rosenknopp med min perfekta bebis som sover heela nätterna från början och äter enligt klockan, Max ska huxflux börjat prata, ha vattenkammat hår och läsa nationalencyklopedin Inget kaos här inte
    Precis-du är för rolig
    Det blir kämpigt de första veckorna, du vet den där historian med att mannen kommer hem och säger till dig; detta är X, min kärlek, som du nu ska dela mig med..inte roligt och så känner syskonet oxå..Max kommer förmodligen hitta på både det ena och andra i början men mest mot er och inte mot bebisen..se till att ha lite stöd och hjälp från omgivningen om möjligt dvs att max får göra lite kul saker emellanåt för en bebis kräver energi..

Min G är oxå hyper och det var hiskeligt tufft i början med nu flyter det bra..han kan gå förbi babysittern med L utan att gunga henne till månen eller skrika; DÄJA och peta henne i ögonen..undrar dock hur det blir när hon ska börja sitta/krypa..men, det jag eg vill säga; man klarar det och alla dagar är inte superkul men många är superfina när man ser den där speciella kontakten mellan syskonen..som när G igår hämtade Ls filt och lade den över henne i babysittern(dock över HELA henne men ändå)eller när G ger L sina älskade nappar Så sött!!

Och du vet ju, man får lov att vräka  ur sig i tråden när det blir lite för mkt hemma

kram
  • maugu
    Buttelina skrev 2009-01-29 12:53:27 följande:
    eller huuur så då lyssnar du på fin musik nu
    Oopps-dock såg jag nu oxå att det bara är gamla Småfolk kläder som finns kvar till ordpris..hrmm..så kan det gå
    De andra passar nog inte i tråden-glamroom kanske med de smalare danska märkena..
  • maugu

God morgon!
    Här en sjuk mamma till (megaförkylning med halsont, rinnande näsa, huvudvärk, ont i kroppen) och ja, tv är underbart..så länge det varar..Hoppas bara inte Lillan blir sjuk..

Vet någon när Molos nästa släpp kommer?

• maugu
    saturnina skrev 2009-01-30 10:08:49 följande:
    Åh, din stackare. Jag försöker greja så mycket jag kan nu på förmiddagen, för på eftermiddagen brukar man må som sämst. Barnen är på gott humör i alla fall - då fixar man vadsomhelst.
    Precis-men jag orkar inte ens det..räknar minuterna tills maken kommer hem i em..
    Tur att minstingen verkar ha en sovdag..Hon sov från 22-07.30 utan att äta..2 mån och 1 vecka gammal..mitt första barn som hoppar över att äta så tidigt..och sover fortfarande
  • maugu
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-30 10:10:36 följande:
    ja jag hade tur kunde inte ninja då jag jobbade den kvällen satt max bud 360 kr men vann den på mitt lagda bud  var så rädd att jag skulle förlora den ,så blev glad i morse när jag såg att jag vunnit
    Superfin kappa och vilket pris!grattis!
  • maugu
    Zvartaliljan skrev 2009-01-30 10:11:06 följande:
    Jättefin men oj oj oj Maia drunknar nästan i sin 92......den är GIGANTISK i storleken (större än kaninkappan i 98!) så sorry men Tara lär försvinna i den...fast förstås, passar nog bra nästa vinter då
    Hej och välkommen hem!Ni verkar haft det så bra-gick det bra att flyga med Maia?Åkte ni dagtid eller nattetid?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12