Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-18 23:22:11 följande:

japp
    Kanon, tackar!
  • tinkerbell74

Duntoffla skrev 2009-01-18 23:26:25 följande:

Jag måste också knoppa nu. Premiärdags att lämna Noel på dagis imorgon. Nervöst!
    Lycka till imorgon med dagislämningen!
  • tinkerbell74

Äntligen klar! *pustar ut*
    Nu ska jag hoppa ner i soffan och umgås lite med mannen innan det är dags att sova.
    Natti på er!

• tinkerbell74

Linnéa81 skrev 2009-01-18 23:40:01 följande:

inboxa gärna mig med=)
    Är det inte nån som har en lista? Butte?
  • tinkerbell74

Godmorgon!
    Vad är det jag ser, har nya Småfolk kommit? *springer iväg och kikar*

• tinkerbell74
    Jag som gått och hoppats på att Småfolk skulle ha ändrat tillbaks sin passform men det ser inte ut så. *besviken*

Nåt plagg som jag fastnade för, jordgubbarna var fiiina! Girafferna såg också söta ut, hoppas på nån flickigare färg bara men antar att giraffer räknas som ett "pojk-djur" av nån anledning. :-/ Och rosa klänningen med elefanter (?)såg superfin ut!
  • tinkerbell74

Emeli Johanna skrev 2009-01-19 10:12:48 följande:

hej på er!någon vänlig själ som vet var jag kan hitta ett idaT regnställ i 86/92? För visst är dom stora i storleken?tack!
    Kanske lillamax har nåt kvar på rean?
  • tinkerbell74

Buttelina skrev 2009-01-19 10:13:06 följande:

jag tyckte småfolk var sådär... jag hade hoppats på tshirtar, men de kommer kanske inte än tycker inte alls om nya modellen på tröjorna alls och inte på klänningarna heller
    Jag vet inte om du såg mitt inlägg om passformen på kattklänningen jag beställde? Men jag tyckte trots att den såg mysko ut på shopbilderna, satt fint på. Bättre än tröjorna iaf.
  • tinkerbell74

Tjollabolla skrev 2009-01-19 10:16:22 följande:

Ja det såg ju tyvärr inte ut så ja varför är giraffer pojkdjur och elefanter oftast tjej??
    Ja det är ett riktigt mysterium! Alice har alltid äälskat raffer så det känns lite trist.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12