Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Rååsa Smurfen skrev 2009-01-30 10:33:28 följande:
    vad fick du ge för din på TS ?
    hmmm tror det var 350sek inkl.frakt tillsammans med bubbelkjolen, den till kaninerna. O ja just det, kaninerna. Ligger ett set med body och leggings här i 92
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2009-01-30 10:34:37 följande:
    kan inte hålllllla mej längre!! MÅSTE ha biltröjorna till mina stora killar trots det usla priset på 379 st meeeen jag har bara sett dem på veras hus o där finns inte den storleken jag behöver har någon sett i nån annan shop eller vet var man kan ringa o be dem ta hem???????????????
    bus och rackartyg, hörru när kommer du hit? o vad säger du om att hänga med till Karlshamn i eftermiddag först till b&r och sen till lawoman på meandivisning

Tjolla - Kommer du?????
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2009-01-30 10:47:19 följande:
    åh fyy va nice men tomas jobbar ju till 16.30 :(
    ja men det blir väl perfa om vi åker då?? Partyt börjar 18. Åker vi 16.45 är vi på b&r typ 17.15 så en liten stund hinner vi iaf
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2009-01-30 10:53:00 följande:
    He he, det där är ju min plan för dagen ju B&R och sen meandi hos LAwoman
    ja tänk så roligt vi får det! Vill helst bara slippa köra ensam, roligare om emmsan följer med Hon har inget emot fler gäster på partyt va?
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2009-01-30 11:01:51 följande:
    åhh e han  snygg?????? tar ni kids med er eller åker ni utan???
    ja han är väl rätt snygg men jag tycker faktiskt Felipe är snyggare, men han tror inte på mig, han tror bara jag säger det!!Varför skulle jag vilja ha någon annan än min latinosnygging för  
    Maia ska följa med o leka med Felicia (jag har svårt med namn men så heter hon väl va och mamma Johanna?) , bus, kanske Milo? och några fler
    Everlonn skrev 2009-01-30 11:01:14 följande:
    Vi kan ju träffas på B&R och sen kör ni efter oss så hittar ni lätt till LAwoman
    Perfekt! Dig känner jag ju igen nu iaf
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2009-01-30 11:05:08 följande:
    åhh va kul gillar han meandi?? fundilerar på om lilleman ska få följa med lättare o fp mannen o gå med på att jag sticker en fredagkväll dååå men maia e ju så rädd för krypande bebisar hahahaha
    Haha jaa men han går ju lite nu
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2009-01-30 11:06:35 följande:
    Haha
    du får plötsligt många extra gäster Du lär nog ha huvudvärk när det är över
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2009-01-30 11:08:49 följande:
    jupp liiite ;) får han plats i bilen ;)??
    ja har du bara en stol att sätta in så får han plats, ni har hela baksätet för er själva!
  • Zvartaliljan
    Nogula skrev 2009-01-30 11:19:14 följande:
    Hur är molos bodysuits i storlek?Kan man köpa 86 till ett barn som är ca 83-84 cm lång eller är det urväxt nästan med en gång?
    jag har 92 till Maia som är 91-92cm lång
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12