Vi som shoppar danska barnkläder del 12
1 och 1 är 3 skrev 2009-01-16 09:51:14 följande:
God morgon alla underbara!Jag har nu spammat bt...Måste bara berätta vad min underbara sambo kläckte ur sej igår.Jag kom hem m regnbågs overall till nästa vinter... Han frågar givetvis vad den kostade, billigt, halva priset ju! Sen säjer han, -Om den nu inte passar blir du ju tvungen att köpa en till. Ja, de blir jag men då säljer jag denna dyrt!Sen när vi går å lägger oss så säjer han, -Älskling, jag tycker de e kul att du har hittat ett intresse som du verkligen trivs med. Vill du köpa dyra kläder till T så får du göra de. Jag köper ju dyra saker till mn lastbil och de har du aldrig gnällt om. Att du sen verkar dela detta intresse med en hel hög tosiga kärringar i datorn är väll oxå ok, då hittar du inte på skit när jag e borta ju... Så förklarade jag att ni handlar typ 5 gånger mer än mej... å då tyckte han att jag kunde fortsätta en stund till vilken strl tog du på molo overallen?
Tur du har som har en sån förstående och snäll gubbe....min bara klagar om hur mycket jag sitter o glor på dessa molosar.....som igår frågade han mig om jag läst nyheterna om det krashade flygplanet i USA eller har du bara kollat på molo??
Kanske en vacker dag så inser han att detta är min hobby och jag tycker att detta är kul precis som han tycker hans musik är rolig.