Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Jen80 skrev 2009-01-14 07:19:55 följande:
    Ja, jag hoppas bara det var febern och hostan som störde. Hon kanske har lite ont i halsen av all hosta. ONt i öronen vill vi inte ha!Idag fyller sambon år och idag har vi varit tillsammans i 5 (!!!) ÅR D!!
    Hoppas att hon blir bra snart iaf! Krya på kram till henne.
    loveliva skrev 2009-01-14 07:35:16 följande:
    Goood morgon !!Här är det också sjukstuga Jag, mannen, Melker & Hilda är däckade. Så idag blir det sjukhusbesök. Melker har hostat sedan i fredags nu och han säger att det gör ont och pekar på lungorna. Bäst att kolla upp det.Hilda ska till allergimottagningen. Tur att det finns fiiina molosar att titta på så humöret håller sig uppe
    Lycka till idag på allergimottagningen!
    Och krya på kramar till allihopa.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 07:52:04 följande:
    Måååårning tjejer!!Idag borde det komma lite Molosar i lådan  Har köpt en massa tröjor, men bara ett par byxor kom jag på  *måste ha flera*Och STORA *kryapåerkramar* till er som har små sjuklingar   Småttisar ska inte behöva vara sjuka ju!! Uscha!
    Å vad spännande med mololeverans! Avis!! men min tid kommer väl.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 08:10:11 följande:
    Ja det ska bli spännande med lite nya Molosar   Å din tid kommer snart, å den som väntar på nåt gott... du vet...
    Jag väntar och väntar.... Ska först sälja en massa på T så att jag kan köpa massa molosar!!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 08:26:09 följande:
    Jag stor rensar åxå, om mina inte stiger ett dugg mer nu så har jag iallafall fått in 3000.- å det är en bra början
    Mina är uppe i nästan 900 men jag är övertygad om att det blir mer. De går inte ut förrän på söndag och jag har ganska höga utrop...
    Sen ska jag lägga ut en hög till då, tänkte jag.

3000 är en himla bra början!!!
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-14 08:39:41 följande:
    God morgon!Idag e de dags för 5 mån spruta å ikväll kommer V hem! Ronya: Jag har ju sagt att de blir en farlig grabb, en lika stor tjejtjusare som farbror Rasmus
    Många Rasnus-tendenser på det barnet, ja.
    Cafe2012 skrev 2009-01-14 08:36:05 följande:
    GodmorgonTittar in en snabbis från jobbet. Barnrn är sjuka hemma men morfar kunde ställa upp ett par timmar.Idag hoppas jag på 2 paket. Ett med tuggummilinne och lurvfleece och ett med dalmatin tröja och rosa prickig tunika.Funderar på vad jag ska beställa idag.
    Snäll morfar!
  • lillronya
    Cafe2012 skrev 2009-01-14 08:45:23 följande:
    Ja vi har tur att mina föräldrar bor så nära. Pappa har eget företag så han kan bestämma sina tider mycket själv. Barnen är på bättringsvägen och rätt så pigga iallafall. Tycker sjukdommarna har avlöst varandra sen i julas så jag hoppas det vänder nu
    Hoppas de får vara friska nu då!

Vi hade en sån vinter förra vintern.
    vi var sjuka från höstlovet till mars... Helt hopplöst!
  • lillronya
    maugu skrev 2009-01-14 09:27:41 följande:
    Du är inte ensam-vi är många och så fort den lagts upp på någon sida så är den borta med vindens hastighet Mitt förslag är att du mailar en shop och undrar om de kan ta hem den till dig..
    Ja det är ett helt galet drag efter tröjorna i 92.
  • lillronya
    maugu skrev 2009-01-14 09:33:31 följande:
    Du oxå? Trodde inte LLM tagit hem den men inmorse låg den är-och slut typ i alla storlekar..suck..JAG VILL OXÅ HA!!! Hur är det annars i söder?
    Nä jag ska inte ha än, men jag ser ju att det försvinner innan det kommer.
    Här är det bara bra!
    Nu är det väl du som är i söder?
    maugu skrev 2009-01-14 09:37:13 följande:
    BTW-coole E och fina A-det är så roligt att följa dem när de "växer upp" i BT seadwarf-men herrejessanes vad söt hon är.. pepper-charmtroll och fina outfits Linnea-förstår att du fotograferar, fina kläder och barn och kul är det att blanda alla möjliga märken.
    Tack!
    Ja nu har de hållt till i bt i ett år, drygt.
  • lillronya
    ÖNadja skrev 2009-01-14 09:44:09 följande:
    ska spring iväg till skolan igen.Frågar igen, läser sen när ja kommer hem! =)Grabben drar 86 nu (lite stort)Vad ska ja ta på randig och stjärn tröja till han.86 eller 92(baby)?han har 86 på byxorna.Gärna bild på nån som har 92 på baby, fast egentligen ligger på 86. =)tack tack!! =)
    Jag hae tagit 92 för jag blir så ledsen när det blir för litet för fort.
    Här har E 92 fast egentligen räcker 86.
  • lillronya
    maugu skrev 2009-01-14 09:44:47 följande:
    Varför kan jag ej citera längre?Skumt..ja, du har rätt i det att jag numera bor i söder..svårt att ställa om har tyvärr ingen bild på sonen i 92 då vi har blivit av med vår battladdare till kameran-suck..men vet att det finns fler i tråden som har barn i 86 som har stk 92..92 baby har jag till min son för 92 jr blir tokstort..
    Vilka tröjor är det du söker i 92?

Lite kul är det allt att tre av dina barn är födda samma år som tre av mina.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12