Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

snigelina skrev 2009-01-15 18:57:54 följande:
    Hon skulle maila först. Det skulle vara from den 15:e och framåt nån gång.. Hon har ju en liten bebis och kan inte ha rea förrän bebisen kan vara hos nån annan, så det inte blir kaos a la Hippo
    Alltså, datum var inte satt än, men tidigast den 15:e.
  • snigelina

nikki - Katvigs tights är ju ganska stora i strl Molos är ganska normala tycker jag.

• snigelina
    Tabby skrev 2009-01-15 19:19:48 följande:
    Ni som säljer på Tradera och använder Powerlist, kan man välja några auktioner man vill lägga upp om man har en lång lista? Hur gör man då? Jag vill inte lägga upp alla då alla är inte klara. Utan bara några styckna från min lista i Powerlist programmet.
    Spara den listan du har och sen tar du bort dem du inte vill lägga upp nu och sparar listan i nytt namn och laddar upp dem
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2009-01-15 19:24:41 följande:
    ja jag har inte sagt att molos är små bara att det är stor skillnad på katvig o molos tights. Det var någon som undrade om stl innan
    Mja, du skrev att de var små, men nåja
  • snigelina
    LA Woman skrev 2009-01-15 19:25:17 följande:
    Nu får ni ursäkta den dåliga bildkvaliten men taklampan är sönder här uppe Tre Molotights, de rödprickiga och butterfly i st 92 medans stjärnorna är i st 98. Mellan stars och butterfly är skillnaden obefintlig medans det skiljer en hel del både i längd och bredd mellan butterfly och prickar som då är i samma storlek...2 suits, båda i 86...den prickiga är bredare men kortare i både nacke/gren, ärmar och benlängd. Det skiljer faktiskt hela 10 cm på dom i längden
    Oj, de svarta med stars verkar ju små däremot Om inte de där är felmärkta? Undrar om min J kan ha 140 då? Vi får väl se, å andra sidan kan ju tights ha lite varierande längd
  • snigelina

Men alltså, jag förstår inte varför ni ens har Teletubbies-filmer hemma om ni tycker de är så vidriga? Mina yngsta har aldrig fått se och de är helt normala för det

• snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-15 20:06:37 följande:
    Å här va det pappan som köpte å sen va de klippt, jag hade INTE köpt den, inte ens tatt emot den gratis!!!
    Typiskt pappor!

Här tog pappan fram en ärvd klänning i velour med paljetter och tyll och massa tjosan till Stella i måndags och hon har haft den varenda dag sen dess Det fanns liksom en anledning till att den var längst upp i garderoben..
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-16 08:29:25 följande:
    Mårning Mårning!!Jag är sååååå stolt över mig själv just nu!! Min Molo lista av vårens låg ju först på 13000.- och jag har fått ner den till 6800.- plus det jag redan handlat för då, å det tycker jag är himlans duktigt av mig Å idag är det fredag, favvodagen 
    Oiiiiiii.. duktigt! Jag har inte räknat vad mitt kostar faktiskt
  • snigelina
    Trocadero skrev 2009-01-16 08:40:59 följande:
    Jo jag vet, men jag hoppas att de tänker om och tillverkar större storlekar längre fram Jag tycker att det vore jättesmidigt med en fleeceoverall istället för 2-delat till min 4-åring.
    Iiih, de skulle se ut som jättetubbiesar Tror inte det kommer.
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2009-01-16 09:11:19 följande:
    Satt o letade igenom mitt bg för att hitta en bild på Emma o Felix tillsammans där man kunde se hur stor han är.Jisses vad Emma förändrats, man hänger ju inte riktigt med, dagarna bara går...Kolla här:Hon är 1½ - 2 år på de två bilderna.Nu är hon 2½, fyller 3 i maj:Hon har danskt på sig på nästan alla bilder, så inte helt OT..satt bara o blev lite chockad över förändringarna.. Var är min bebis?
    Ja, nu är hon stora tjejen  Min bebis fyller snart fyra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12