• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Myggis skrev 2009-02-23 16:50:02 följande:
    Helle skrev 2009-02-23 16:38:08 följande: Finns på Poppilopp, ingen rea dock. Modellen är väl som de nya tröjorna. Längre och lite bredare än gamla modellen.
    Tack Om nån skulle veta att den finns på rea någonstans så får ni hojta
  • Helle

Hoppar in i diskussionen ...

här har sonen också en spis med tillhörande saker och min gamla docka. idag blev han helt förstörd då dockans arm ramlat av Han tycker att han ska få en ny docka och det kan han väl få.

• Helle
    ÖNadja skrev 2009-02-24 21:14:55 följande:
    HJÄÄLP! Vilken storlek på NS harem byxor ska ja ta? 86 eller 92? E har 86 på andra byxor nu. Finns dom fraktfritt nånstans? förlåt att ja tjatar..men ni är dom enda ja kan fråga.. 
    MeLike har fraktfritt på NS. Se framsidan för kod. Har dock inte kollat om de har Haremsbyxorna.
  • Helle

Åhhh, jag blir galen på Ellos. OT jag vet. Men jag försöker beställa skor med koden till halva priset och ingen exp avgift, men får ändå upp 44.90 i exp avgift. Hur gjorde ni andra för att slippa den?

Godkväll!

• Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-02-25 19:38:51 följande:
    Jag använde denna koden:195605 och valde faktura (19kr)
    Jag använder också den men det blir fri frakt och sen exp avgift 44,90. Det blev alltså inte så för dig? Faktura alt betalkort kommer ju på sen.
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-02-25 19:45:45 följande:
    Nope -jag har använt koderna med 50% * fri expavg tre ggr Testar jag nu igen så funkar det innan jag loggar in.. Fakturaavgiften visas inte ens på mitt kvitto utan det syns först på fakturan som skickas till mig. Testa att lägga in koden innan du loggar in kanske kan gå..
    Nu när jag tittar så ser jag att det står vad skorna kostar, sen fakt avg och sen summa. Summan är halva skorna och ingen exp avgift, så det står uppenbarligen bara lite konstigt, men summan blir rätt. Måste ha varit blind första gången. Tog kortbetalning så det tillkom inget mer.

Antar att du skapat konton för olika personer när du kört tre gånger eller? Jag vill också en gång till nämligen
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-02-25 19:54:49 följande:
    Skönt att det löste sig Jag och min mamma har köpt Kavatskor till sonen och så fanns det en likadan fast annan kod till som cirkulerade som fick användas till ett mattinköp
    Nice Jag ska använda svärmors namn
  • Helle
    Nova76 skrev 2009-02-27 20:52:22 följande:
    Hej! Här shoppas det eller? Funderade på kortärmade bodys till J men sen ångrade jag mig, ovanligt...
    Goddag Jag kommer inte köpa några kortärmade bodys till G. Hade inga till P första sommaren han var ett, då har de ju börjat gå och det är smidigare med tröjor på stranden och när de leker tycker jag.

Allt bra annars?
  • Helle
    melizza skrev 2009-02-28 07:16:13 följande:
    God morgon jag tänkte börja morgonen med att inhandla skor på ellos men hittar inte tråden till alla dem där rabatt kodern nån vaken som kan vara snäll och länka till den??
    God morgon!

Jag vet inte var tråden är men koden är i a f : 195605
    vad ska du köpa?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12