Får du igen en del när du säljer Molo eller hur ser det ut? Försöker gottgöra inför gubben att lägga 349 kr på en bovysuit 0 299 för en body.. Går sååådäääär bra
alltså 299kr för en body hade bannemig inte jag gett. det är FÖR dyrt
THEA och Grodan skrev 2009-01-13 23:41:32 följande:
Man får igen bra på molos plagg, suits kan man få mellan 150-300 beroende på print. Jag har fått mellan 150-250 för bodys. Minimum 100 för både suit och body. En del har jag tom tjänat pengar på Byxor är det som jag tycker går sämst på tradera.
Fantastiska Skatt skrev 2009-01-14 00:06:49 följande:
Duu jag funderar över stl på regnbågs regnstället, har inte haft Molo regnkläder innan ju. Jag har bokat 86/92 men visst bör jag ändra till 98/104?? Är ett tag kvar tills det ska användas ju och vill att det ska vara lääänge till den summan Hans overall i 92 e ju snart liten ...
joo då bör du ju ta 98/104... men när ska regnställen komma då? till hösten eller? hur mycket skulle de kosta?
Fantastiska Skatt skrev 2009-01-14 00:16:15 följande:
näe, januari/februari trodde hon. 299:- för hängslebyxor och 249:- för midjebyxor har jag för mig och hutlösa 599:- för jackan.Men men man ser han på den gråa dagis gården iaf
oj det var en dyr jacka då får det räcka med två par hängslebyxor här
Håller på och filar på min beställningslista som jag skall skicka till Bus&RackartygVad har du tänkt köpa el har köpt till din tjej i vår/sommar?
jag ska ha pricktunikor, leggings och knickers i prickarna. sen ska jag ha lite olika print leggings (tre print) och förmodligen klänningen som la woman köpt