-
Pröva ring Fransson & Frida i Skövde/Karlsborg, de hade för några dagar sedan. Lokal butik så det kanske finns kvar i både body o tröja. Annars är det först till kvarn som gäller, ring runt till shoppar som väntar hem Molo.Lourdes skrev 2009-01-16 18:35:00 följande:Vart hittar man dalmatiner tröjan i strl 92??
-
Fick precis veta att my-baby skickat mitt Molopaket 9 januari, det har inte dykt upp än..
Dalmatinersuit och cubacarssuit på vift, snyft!
De ska efterlysa paketet...
Ziggys har jag inte heller fått, de skulle skickat i söndags, stoooort paket, bl a rainbowjacka jag väntar på som Damien behöver. suck... och blå stjärnbyxa i rätt stlk att matcha massor med grejer med.
Är min brevbärare molofans tro????
-
hej igen kikar in o smygläser.
Jag har precis fått maken att fundera över att hälsa på en vän i Malmö i sommar, kanske gör vi det när det blir Mololagersalg...och det finns ju mkt i Malmö o kolla på...
-
här är bodyn med koppar:saturnina skrev 2009-01-16 20:49:29 följande:medow skrev 2009-01-16 20:43:34 följande: Vad är detta för kopptröja? Var hittar man den?
http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=15471 -
morning!
De här tycker jag är söta, hoppas de kommer i killvariant:
http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/molo-baby-selebukser-18309p.html
-
såg du bild på D i cups igår? apropå huruvuda det var tjejigt el inte.Duntoffla skrev 2009-01-17 10:15:36 följande:Härligt! Samma här. Jag ska mest kika men något kommer det att bli.Ha en bra dag!
-
detsamma! Shoppa massor!!Tjollabolla skrev 2009-01-17 10:14:49 följande:Jompa --- Å vad söt hon är i vovvetröjan! Å Hangartröjan är ju underbar. Den ska jag spana på idag...Nu ska vi till B&R; jag lyckades med min övertalning Inte för att jag har så mkt att shoppa för, men en liten molos ska det nog finnas utrymme för Ha en bra dag flickor!
-
försökte ringa ica idag o be dem kolla efter mina paket. De vill ha kollinr men det är ju troligen brev, suck...
Ska det vara så svårt att få hem Molonytt! *snyft*
-
suiten är fin, den är dock borta på posten någonstyans.Duntoffla skrev 2009-01-17 10:23:52 följande:Ja, jag såg det. Tycker de är superfina! Däremot skulle jag OM jag köper en tröja vilja ha i helprint och inte randiga ärmar. Ska se om jag kan se suiten IRL och bedömma om N skulle passa i det eller inte
Jag tog medvetet randig ärm, ska nog inte kombinera de två plaggen annat än hemma men jag gillade det lila, är lite trött på alla "killfärger" ibland. Jag tänkte ha grön el blå starsbyxa till, t ex el svarta velourisar. suitar har jag bara som pyamas så än så länge köper jag det jag gillar, även om det är tjejigt ibland, det har han inte ont av.
-
en gång letade de på posten åt mig och där fanns paketet, det var ica då också så de borde ju kunna titta, det är lathet från deras sida.Duntoffla skrev 2009-01-17 10:27:17 följande:Så tradigt när de inte kan se i sina system. Har gjort samma sak då jag väntat på saker men det går inte att spåra