Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

THEA och Grodan skrev 2009-01-18 23:07:24 följande:
    Har ni sett denna? ÄCKLIGT www.tradera.com/Victoria-s-secret-Low-rise-Th...(Definitivt inte min auktion)
    iou... Anmäld!

Gomorron!
    Ska åka till kiropraktorn o knäcka nacken lite.. o hoppas att jag har massa Traderapaket att packa sen när jag kommer hem
  • jojoa75
    Linnéa81 skrev 2009-01-19 00:05:01 följande:
    Här är min lista som jag tänkte ringa om imorgon...nån mer som vill fråga nåt?nåt som är fel?ni kan juhe inboxa om ni kommer på nåt...1 92 inte tjejig (lillronja)1 92 grön, röd, turkous, brun utan luva (ängeln83) 1 98 killfärg (linnéa och Kevin)1 104-110 brun (helle)1 astrosuit 92(tjollabolla)
    MOLO vinteroverall i 98, antingen lila, röd, rosa el regnbåge. På rea såklart
    Om det är ok?
  • jojoa75
    Tindrisen03 skrev 2009-01-19 08:59:55 följande:
    Har du tänkt ha stl 98 till din tjej nästa vinter? velar lite på stl till min till nästa vinter..
    Japp, har 92 nu o den sitter bra, så jag tippar på 98 nästa år, skulle den bli alldeles för liten så får jag sälja den då o köpa en större.
  • jojoa75

wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee 1 omdöme kvar till svans

• jojoa75
    Fiffa5 skrev 2009-01-20 08:18:13 följande:
    Nu har hippo fått in molonyheterna. Ngn som känner sig sugen på att handla därifrån??
    hmmmm jag får oxå tänka... Näääää, tror jag hoppar över
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-01-20 14:51:22 följande:
    Jodå- saken är utredd och Max ska bli storebror i sommar
    wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee grattis!!!!!!!!!!!!!

Å så fina bilder i BT
    Everlonns Bus, lawomans barn o så nån fästman(?), gosmammans goa töser som vi inte sett på länge, nikkis glada tjej
    Superfina bilder! O japp, BT gör mig oxå fattig
  • jojoa75

Vad hände med kidzshop tråden?
    Satt o läste den inatt.. geeeeez...

• jojoa75

Vad kul att se en Fantastisk skatt i bt! Goooo rumpa

• jojoa75

Vet ju inte exakt varför tråden blev nerstängd...
    Så jag formulerar mig medvetet lite vagt..

Det var en hel del som hade rejäl kritik mot kidzshoppen, TS fick tråkiga mail från sagda shop om förtal bla bla bla, sen kom en av ägarna o studsade

• jojoa75
    Nika skrev 2009-01-20 21:41:16 följande:
    Butte: Fiina barn i fina kläder som vanligt!Gillade Bias frilla i bilsuiten Men nu blev jag ju sugen på en Kik Kid klänning.. hur är de i storlek? Vad har Isabelle?(Ella har ju 110/116 alt 122 annars)
    Jag har 98 till Emma, ska ladda upp bild på henne i den.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12