Everlonn skrev 2009-01-22 17:07:45 följande:
Åhh, jag är såå arg!!Var på öppnis idag, Lillan lekte bra och så..sen var det sångstund. Så vi går in i lilla rummet, sätter oss på golv/stolar och så ska det sjungas, min lilla är en aktiv tjej som ogillar att sitta stilla så hon brukar vara uppe och dansa i mitten och sånt och det har varit Ok innan...men nu är det en ny fröken och hon tycker tydligen inte det, så hon tar min lilla och trycker ner i sin famn och håller fast henne...och min lilla gillar INTE att bli fasthållen så, speciellt inte av någon hon inte känner så bra så hon skriker i högt!!!Sen släpper fröken henne och lillan springer til mig och vi sitter lite grann..sen vill lillan ner så då låter jag henne gå ner, hon går in i mitten av ringen varpå fröknen tar henne igen!! Trycker ned henne i sitt knä och håller fast! IGEN!! Lillan kastar med huvudet och skriker i högan sky, slår sig på ja nåt på fröken...lillan blir ju jätteledsen och då släpper fröken henne och lillan springer till mig igen, så jag tröstar henne och släpper ner henne igen när hon vill ner...och vad gör fröken??? Tar henne, trycker ner henne i knät och säger: här sitter vi tyst och stilla!Då lackar jag ur totalt!! Går och tar lillan och säger: måste hon sitta stilla och vara tyst så går vi ut härifrån! reser mig och slår huvudet hårt i en ljusstake, morrar av smärta och sen går jag med lillan och smäller igen dörren! F*n vad arg jag var!! Är det inte en sångstund kanske?? Får barnen inte röra på sig då? Och är det inte bättre att hon dansar och springer lite än att hon skriker i högan sky hela tiden??? Och det är ju inte precis som att jag går till öppnis för min skull, det är ju för att lillan ska få ha kul..hur kul tror ni det var för henne? Hon kommer ju aldrig vilja gå in på sångstund igen! Inte för att jag tänker göra det heller! Vi kan gå dit och leka och sen gå hem vid sångstunden om det ska vara på det viset!Den där fröken kunde ha lite koll på sin egen unge hon har där! Han nep min lilla i benet under leken! Jag gick innan sångstunden var slut, för att inte säga nåt jag inte borde Fast det borde jag kanske gjort
villken idiot rent ut sagt nu kommer säkert din dotter tycka hon är såååå trevlig