Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Fantastiska Skatt skrev 2009-01-20 21:45:17 följande:
    Söööta Emma i BT Hihi, stackars vovven
    Han lider tappert Han är så glad för Emma o Lucas, så de får i stort sett göra vad de vill med honom.. Lucas använder honom ibland att bygga koja med, alltså han får sitta still o agera stolpe
    Han går undan när de blir fööör jobbiga
    Tjollabolla skrev 2009-01-20 21:50:08 följande:
    Underbar bild på Emma o Vovven Nog kan ni trycka ner honom i ett bobbycar släp

Kan, kan man nog. Synd på släpet dock 50 kg vovve är det nog inte byggt för...
    Blandning mellan bordercollie o sanktbernhard är han. Nog inte gjord för att åka bobbycar
  • jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-01-20 22:05:45 följande:
    saturnina skrev 2009-01-20 21:58:45 följande:
    kramar från mig med

Gonatt på er! Sovit enoenhalvtimme efter nattjobbet, så nu är jag trööööööööööööött..
  • jojoa75
    Tindrisen03 skrev 2009-01-21 09:50:53 följande:
    Buttelina, gud vad fin Isabelle var i Kikkid-volangerna! Har haft den klänningen i massa olika färger inkl petrol till mina 2 tjejer i år ( har dessutom köpt på mig rosa, röd, grå, svart, grön samt brun till nästa höst.:) Tog stl 104 och hoppades att det skulle bli bra, har 92 till lilltjejen nu. Visst skrev du att ni hade 104? Då kanske det blir bra för oss nästa år..Men var det inte du som tyckte att Kikkidklänningarna var lite tråkiga tidigare? Tycker att de verkligen har en fin passform och passar både till lite finare och till vardags
    Den ser lite tradig ut, men verkligen superfin modell!!! Jag älskar Emmas rosa

Butte: Isabell passar verkligen i modellen oxå!!

Råsa smurfen: Varför säljer du dalmatiner tröjan redan??????
  • jojoa75

Ängeln
    SÅÅÅ fint rum ni har till Liam Underbara färger o så cooolt med stars! Vet att jag sett det innan men kommer inte ihåg om jag sagt nåt om det. Verkligen superfint!!

• jojoa75
    ängeln83 skrev 2009-01-21 10:13:20 följande:
    Tack så jätte mycket Stars är super coolt.
    Funderar på att göra om sonens rum, det hade ju varit supercoolt till honom! Det blir ju inte så "barnsligt" heller..
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2009-01-21 12:19:20 följande:
    Absolut Det var lite så vi tänkte nu när vi gjorde ett nytt rum till honom, detta funkar ju ganska länge utan att bli barnsligt.
    mm verkligen, tror Lucas hade gillat det skarpt!
    midbec tapeter var det va? Ska visa honom sen i em tänkte jag.

Butte: vilken strl kom vi överens om att Emma behövde på Katvig velourklänning? 92 el 98?
  • jojoa75
    Nika skrev 2009-01-21 12:26:15 följande:
    midbec finns ju i blått också.. och  rosa ...
    mmmm
  • jojoa75

Älskar molos vinterplagg, sååå snygga dom är!
    Lucas är så fin när han kommer på skolgården i sin svarta jacka med stars o Emma i sin regnbågsoverall

• jojoa75

Var inom annacill en snabbis med båda barnen, höll på att riva affären Men som vanligt står hon ut, är alltid lika trevlig! Men vem vet, hon suckade kanske av lättnad när vi gick
    Det blev svarta leggings med vita stars o ejsikkelej ballongjeansklänning (50 % rea på den sista, då kunde jag inte motstå)
    Lucas gillade space tshirten supermkt, men jag får nog kolla på den ett tag.. känns lite rörig..

• jojoa75

Halloj i tråden!

Satt o dumsurfade på Tradera.. o OJ vad mkt danskt där är nu Kan det vara för att måånga vill köpa nyheter tro!?

o apropå T.. har fått svans nu! *stolt viftar jag på den*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12